homeeno

خرید انواع لوازم خانگی اصل و معتبر از برند های مختلف با شرایط اقساط مختلف

انواع اقساط 5 ماهه، 10 ماهه و 15 ماهه

شرایط اقساط در مجموعه فروشگاه های همواره تخفیف هومینو

در کنار شما هستیم!

خرید اقساطی لوازم خانگی یک اتفاق خوب برای کسانی است که به هر دلیلی نمی‌توانند هزینه کامل خرید این محصولات را به صورت نقدی بپردازند.

در هومینو| فروشگاه همواره تخفیف لوازم خانگی کنار شما هستیم تا با طرح‌های متنوع شرایط چنین خریدی را برای شما فراهم آوریم؛ و البته خرید اقساطی لوازم خانگی همراه با هومینو تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. خبرهای بسیار خوبی برای شما داریم.

طرح‌های هومینو

  • طرح خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان را برای کمک به شرایط اقتصادی این عزیزان راه‌اندازی نموده‌ایم.
  • خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تأمین اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
  • امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان کشوری را برای تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها به عنوان یک هدف تعریف کرده‌ایم.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی کاملاً ساده و بی‌دردسر خواهد بود.

شما می‌توانید از میان بهترین برندها محصولات موردنظر خود را انتخاب کرده و هیچ محدودیتی برای انتخاب نداریم.

از خدمات ما در مجموعه هومینو در ایده آل‌ترین شرایط و با تسهیلات کم‌بهره استفاده کنید. با توجه به اینکه نیاز به داشتن لوازم خانگی برای هر خانه و هر خانواده‌ای نیازی ضروری محسوب می‌شود، از این رو سعی کرده‌ایم تا تنوع بالایی از سبد این محصولات را برای شما فراهم آوریم.

در هومینو ، فروشگاه همواره تخفیف، خرید اقساطی لوازم خانگی تنها محدود به یکی دو دستگاه خاص نشده و شما می‌تواند برای خرید یخچال و فریزر، خرید ماشین لباسشویی، خرید تلویزیون، خرید ماشین ظرفشویی، خرید اجاق گاز، خرید جارو برقی و خرید سایر لوازم خانه و آشپزخانه با ما همراه باشید.

گروه محصولات
فروش ویژه

از یک طرف افزایش قابل توجه قیمت لوازم خانگی در ایران و از طرف دیگر کاهش قدرت خرید خانواده‌های ایرانی باعث شده تا امکان داشتن محصولات با کیفیت بالا برای هم میهنان ما با چالش‌هایی همراه شود.

به این دغدغه‌ها واقف هستیم و تمام تلاش خود را داریم تا حتی یک قدم کوچک اما با تمام توان و تلاش خود برای برطرف کردن این چالش برداریم.

درباره چالش‌های خرید اقساطی و مشکلات دریافت وام و تسهیلات برای این منظور نیز اطلاعات کامل داشته و تمام دغدغه‌های شما را در این باره نیز درک می‌کنیم. از این رو امکان رسیدن به این تسهیلات را خیلی سریع و با کمترین دغدغه برای شما فراهم کرده‌ایم.

همراه با بهترین بانک‌های ایران هستیم تا امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را به بهترین شکل و در خور شان خانواده‌های ایرانی برای شما فراهم آوریم.

نگرانی‌ها شما را در روش خرید اقساطی لوازم خانگی تبدیل به نقاط قوت خود در این خدمات کرده‌ایم تا از این پس هر خانواده ایرانی برای در اختیار داشتن لوازم خانگی مدنظر خود هیچ دغدغه‌ای نداشته باشد.

البته تلاش ما به ارائه همین خدمات محدود نشده و سال به سال و روز به روز به دنبال طرح‌های جدیدی هستیم که با ارائه آن‌ها شرایط را برای دسترسی به لوازم خانگی در بهترین شرایط ممکن برای شما امکان‌پذیر کنیم.

از صفر تا صد فرایند خرید اقساطی لوازم خانگی را نیز در کنار شما خواهیم بود تا تمام این مراحل را قدم به قدم در کنار هم به اتمام برسانیم. به امید روزی که هیچ خانواده ایرانی دغدغه‌ای برای تهیه بهترین لوازم خانگی نداشته باشد.

فروشگاه
ستون کناری
0 موارد محصول
حساب کاربری من