دسته‌بندی نشده

مقایسه 7 مدل پرفروش چرخ گوشت

مدل پرفروش چرخ گوشت

برخی افراد دوست دارند مواد خود را برای پخت و پز تهیه کنند، به عنوان مثال به جای خرید گوشت چرخ کرده از قصابی ها، ترجیح می دهند گوشت چرخ کرده را در خانه درست کنند. بنابراین چرخ گوشت یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی 7 مدل پرفروش چرخ گوشت در بازار بپردازیم . قبل از بررسی مدل ها می خواهیم ویژگی های یک چرخ گوشت مناسب را بیان کنیم. پس اگر قصد خرید یک دستگاه با دوام، با کیفیت و خوب را دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

ویژگی یک چرخ گوشت خوب

قدرت و راندمان موتور در این دستگاه باید زیاد بوده و همچنین باید مجهز به سیستم چرخش معکوس باشد. قدرت بالای موتور باعث می شود که مواد به راحتی و بدون مشکل به داخل دستگاه رفته و سریعتر خرد شود. مانند هر وسیله موتوری، این دستگاه باید هر از چند گاهی خاموش شود تا خنک شود، بنابراین دستگاه را به مدت 15 تا 30 دقیقه خاموش کنید. چرخ گوشت های امروزی دارای سنسورهایی هستند که با گرم شدن دستگاه به طور خودکار خاموش می شوند.
وجود تیغه های زیاد و چرخ دنده های متعدد برای تهیه غذاهای مختلف از دیگر ویژگی های چرخ گوشت است. بنابراین وسیله ای  مناسب تر است که در حین کار صدای کمتری تولید می کند.  اکنون نوبت ان است که 7 مدل پرفروش چرخ گوشت را برای شما عنوان کنیم.

 

7 مدل پرفروش چرخ گوشت

در اینجا با نکاتی در مورد انتخاب و بررسی چرخ گوشت مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از 7 مدل پرفروش چرخ گوشت، باکیفیت و پرطرفدار در بازار ایران را آماده کرده ایم:

 

1. Buffalo-2020 پارس خزر

مدل پرفروش چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 یکی از محصولات با کیفیت و محبوب میباشد که وارد بازار شده است. این وسیله از نامی استفاده می کند که یادآور قدرت است، اگرچه قدرت دستگاه نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار کم به نظر می رسد، اما راندمان کاری آن مناسب است. این محصول دارای طراحی کوچک و سبکی است که حمل و جابجایی آن را آسان می کند. پارس خزر بوفالو-2020 دارای بدنه پلاستیکی و تیغه های استیل می باشد. ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول واقعا کارایی آن را افزایش داده است.

 

2. پاناسونیک MK-2500

مدل پاناسونیک MK-2500 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط پاناسونیک می باشد. این محصول ظاهری کلاسیک دارد و در واقع شبیه به نسل قدیمی MK-GN1760 خود است و شامل بدنه پلاستیکی مشکی به همراه قطعات و لوازم جانبی فلزی می باشد. کیفیت ساخت بدنه بالا بوده و از مواد مرغوب برای محافظت از موتور جدید با حداکثر توان 2500 وات علاوه بر زیبایی ظاهری استفاده شده است. چرخ گوشت پاناسونیک MK-2500 مارپیچ فلزی داخل تیوب، تیغه و توری روی آن تعبیه شده و با پیچ نهایی محکم می شود.

3. MG-1400R  پارس خزر مدل پرفروش چرخ گوشت

اگر از آن دسته افرادی هستید که همچنان با نگاه بدبینانه به تولیدات داخلی نگاه می کنید، پیشنهاد می کنیم از یکی از محصولات پارس خزر استفاده کنید تا نگاه خود را به محصولات ساخت ایران کاملا تغییر دهید. MG-1400R یکی از چرخ گوشت های پارس خزر می باشد که مجهز به موتور 700 وات می باشد. این موتور خروجی 1.2 کیلوگرم گوشت در دقیقه را برای این مدل فعال کرده است. این مدل در رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و نقره ای موجود می باشد.

4.  MK-ZJ3500  پاناسونیک 

چرخ گوشت «MK-ZJ3500» یکی از دستگاه های مرغوب و خوش ساخت شرکت «پاناسونیک» است که با داشتن لوازم جانبی متنوع امکان تهیه مواد غذایی در اشکال و اندازه های مختلف را به شما می دهد. موتور این دستگاه 3500 وات گوشت را به راحتی خرد می کند. سرعت این دستگاه در دو سطح مختلف قابل تنظیم است. با دیسک های مختلف آسیاب می توان قطعات مواد غذایی را در سه سایز کوچک، متوسط ​​و بزرگ چرخ کرد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول سیستم چرخش معکوس است که می تواند کارایی این محصول را تا حد زیادی افزایش دهد.

5.  GMG-826 گوسونیک 

مدل GMG-826 یکی از محصولات با کیفیت عالی گوسونیک می باشد که در دسته لوازم اشپزخانه مرغوب قرار می گیرد. تیغه های استیل ضد زنگ این محصول دست ساز می باشد تا بیشترین کارایی را در آسیاب کردن انواع گوشت نشان دهد. توان 1200 تا 3000 وات موتور این دستگاه قابلیت تولید یک و نیم کیلوگرم گوشت در دقیقه را دارد. این دستگاه به لطف موتور قدرتمند و تیغه های بهینه سازی شده هیچ مشکلی در آسیاب کردن مواد منجمد نخواهد داشت. GMG-826 از نظر طراحی یک مدل متوسط ​​محسوب می شود.

6.برند کنوود MG510 مدل پرفروش چرخ گوشت

برند کنوود “MG510” دستگاهی کوچک و جمع و جور است که کارایی های زیادی دارد. قدرت خروجی این دستگاه بالا بوده و این دستگاه توانایی چرخکردن حدود 1.5 کیلوگرم گوشت در دقیقه را دارد. بدنه، سینی و گلوی آن از فلز و تیغه های تیز آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. به همراه این دستگاه دارای سه پنجره سوراخ دار در سه سایز مختلف می باشد و با آن می توانید مواد را در مدل های مختلف خرد کنید و غذاهای متنوعی تهیه کنید.

7.  بوش MFW 68680

این دستگاه با برند بوش MFW68680 با توان 2200 وات و بسیار قدرتمند یکی از چرخ گوشت های حرفه ای شرکت بوش می باشد. با این وسیله می توانید 4.3 کیلوگرم گوشت را در یک دقیقه چرخ کنید. بدنه مدل بوش MFW68680 از استیل و پلاستیک مقاوم ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، استحکام بیشتری به دستگاه می بخشد و سینی آن نیز از جنس استیل ضد زنگ می باشد و می توانید گوشت را در آن قرار دهید. تکه‌های غذا روی آن این وسیله عملکردهای مختلفی دارد و مهمترین کار آن چرخ کردن مواد غذایی در ابعاد کوچک، متوسط ​​و بزرگ توسط 3 توری استیل است.

در آخر ، کدام یک بهتر است؟

توصیه ما آن است که در ابتدا نیاز سنجی کرده و ببینید آیا حجم کدام یک میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین با بررسی امکانات و آپشن‌ها، انتظارات خود را با یکی از مدل های بالا تطبیق دهید. در آخر با مقایسه قیمت ها باید دید که کدام یک با بودجه شما همخوانی بیشتری دارد. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد در بررسی چرخ گوشت مناسب به شما کمک کند.

دیدگاهی در مورد “مقایسه 7 مدل پرفروش چرخ گوشت

  1. سید احمد باقری گفت:

    باعرض سلام و درود
    اطلاعاتتون بسیار ارزشمند و کارآمد و بروز بود و برای کسی مثل من که قصد خرید یک چرخ گوشت باکیفیت را دارد خیلی مثمر بود
    موفق و پایدار باشید.

    1. mainadminho1 گفت:

      قربان شما
      شادی و سلامتی آرزوی ما برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *