دسته‌بندی نشده

استفاده از بخارشو، روشی کم دردسر برای خانه تکانی

استفاده از بخارشو + کاربرد آن

 

بخارشو دستگاهی است که به کمک آب داغ یا بخار کار می‌کند. از این دستگاه برای تمیز کردن سطوح و وسایل استفاده می‌شود. این دستگاه اغلب در خانه‌ها و محیط‌ های کاری برای تمیز کردن فرش، کف، مبلمان و سایر سطوح کاربرد دارد. انواع مختلفی از بخارشو موجود در بازار وجود دارد. تصمیم‌گیری در مورد ضرورت خرید بخارشو امری دشوار است.

 

بدیهی است که قدرت پاک کنندگی بخار زیاد می باشد. همچنین در مقایسه با مواد شیمیایی برای محیط زیست بهتر بوده و انتخابی سازگار با محیط زیست است. ناگفته نماند استفاده از بخارشوی در برخی از قسمت‌های منزل می‌تواند بیش از اینکه مفید باشد، مضر باشد. بنابراین باید تصمیم بگیرید که کجا از بخارشوی استفاده و کجا از آن اجتناب کنید. در این مقاله ما در مورد مزایا و قابلیت‌های استفاده از بخارشو صحبت خواهیم کرد.

موارد استفاده از بخارشو

یکی از دلایلی که بیش تر افراد دوست دار بخارشو هستند، قابلیت‌ها و کاربردهای درست این دستگاه می باشد. اکثر مردم از آن برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن کف و سطوح استفاده می‌کنند؛ اما آیا می‌دانستید که این دستگاه ها می‌توانند کباب‌پز و یخچال را نیز تمیز کنند؟

 

این وسیله کاربردهای گوناگونی دارد. فرقی نمی‌کند از بخارشوی دستی یا سایز بزرگ این دستگاه استفاده می‌کنید؛ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهترین استفاده از آن را داشته باشید. یکی از مواقع مهمی که استفاده از بخارشو کمک زیادی به شما می‌کند و  روند کارهای شما را سرعت می‌بخشد، خانه تکانی است. کارهای زیادی که حتی به ذهنتان نمی‌رسد را با این دستگاه اعجاب برانگیز می‌توانید انجام دهید!

  • استفاده از بخارشو در حمام

از هر کسی بپرسید که از تمیز کردن چه قسمتی از خانه خود بیشتر متنفر است؛ بی شک این افراد حمام را نام خواهند برد. با استفاده از بخارشو می توان آلودگی‌ها و لکه‌های حمام از جمله رسوبات معدنی، کپک، باقیمانده محصولات مراقبت از مو و بقایای صابون را از بین برد. به همین دلیل است که تمیز کردن حمام خانه با بخارشو بهترین راه‌حل برای تمیز نگه داشتن منفورترین قسمت خانه است. در صورت استفاده صحیح، تمیز کردن با بخار، روشی طبیعی و موثر برای از بین بردن کثیفی و لکه های سرسخت است. هنگامی که آب به 175 درجه فارنهایت برسد، سطوح را به طور معجزه‌آسایی ضدعفونی می‌کند. استفاده از قدرت بخار برای تمیز کردن مزایای دیگری نیز دارد.

وسایل، ظروف چینی، درهای دوش، سینک روشویی، میز روشویی، کاشی‌ها و سرامیک، آینه، وان و حتی قسمت بیرونی توالت فرنگی را می‌توان با بخارشو تمیز کرد. بخار برای تمیز کردن کف حمام، به خصوص در گوشه‌هایی که در پشت توالت به سختی قابل دسترسی هستند، عالی است. فقط از برس تمیزکننده  ضمیمه دستگاه استفاده کنید تا کاشی حمام یا کف پوش خود را درخشان و تمیز کنید. از این روش می‌توانید برای از بین بردن لکه های سخت روی کف پوش استفاده کنید. با استفاده از بخارشو می‌توانید دوغاب‌های بین کاشی‌های موجود در سرویس بهداشتی و حمام را نیز تمیز کنید.

  • تمیز کردن سینک و شیر آب

سینک و شیر آب یکی از کثیف‌ترین و آلوده‌ترین قسمت‌های خانه هستند. تمام کثیفی‌ها را در داخل و اطراف شیرهای آشپزخانه و حمام خود، تنها با بخار دادن آن ناحیه و پاک کردن آن با برس ضمیمه که جز قطعات بخارشوی هست می توانید به آسانی پاک کنید. یک سینک براق در حد قابل توجهی می‌تواند ظاهر زیبای آشپزخانه یا حمام شما را تکمیل کند. در واقع بخارشو آن لک‌های باقی‌مانده روی سطوح براق را پاک می‌کند.

  • استفاده از بخارشو برای مبلمان

روکش مبلمان به مرور زمان لکه‌ها و بوی نامطبوع را به خود جذب کنند؛ مخصوصا این لکه ها، در خانه‌هایی که کودکان و حیوانات خانگی در آن زندگی می‌کنند بیش تر احساس می شود. استفاده از بخارشو می‌تواند کثیفی، آشغال و باکتری‌ها را از بین ببرد. همچنین پارچه‌ها و روکش مبل را ضدعفونی کند. این دستگاه همه این کارها را بدون وارد کردن اثرات مخرب بالقوه پاک کننده‌های شیمیایی انجام می‌دهد.

 

علاوه بر این ها، این دستگه، تشک‌ها گرد و غبار، آشغال، سلول‌های مرده پوست، عرق، روغن‌های بدن و بدتر از همه ریز گرد و غبار را جمع می‌کند. خوشبختانه، یک راه آسان و سازگار با محیط زیست برای تمیز کردن و تازگی ظاهر تشک شما وجود دارد. این راهکار، خرید یک بخارشو است. برای کسب بهترین نتیجه، از دستگاهی استفاده کنید که آب را حداقل تا 212 درجه فارنهایت (100 درجه سانتیگراد) گرم می‌کند تا باکتری‌ها را از بین ببرد و تشک را ضد عفونی کند. دستگاه را روی بالا و کناره های تشک بکشید و قبل از تعویض ملحفه اجازه دهید تشک کاملا خشک شود.

  • تمیزکردن اتاق خواب

ساس‌ها و کنه‌ها که به طور معمول در اتاق خواب یافت می‌شوند؛ روی سطوح و در شکاف تشک‌ها زندگی می‌کنند. تمیز کردن با بخار موثرترین راه برای مقابله با ساس و گرد و غبار است. گرمای تولید شده از بخارشوی (معمولاً 180 درجه فارنهایت) ساس‌ها، کنه‌ها و تخم‌های آن ها را در تماس با سطح تشک از بین می‌برد.

  • سطوح شیشه‌ای

پنجره ها، آینه‌ها و درهای شیشه‌ای کشویی همگی به‌ راحتی با استفاده از بخارشو تمیز و براق خواهند شد. بخار گرم شده لکه‌ها، اثر انگشت، چربی، فضولات پرندگان و سایر کثیفی‌ها را از بین می‌برد. در نتیجه شیشه را درخشان و شفاف می‌کند. برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود، از قسمت آبکش استفاده کنید. استفاده از این قسمت موجب می شود تا رطوبت باقی مانده پس از بخار را از بین برود و درخشندگی بدون لکه و جای آب ایجاد شود.

  • لوازم خانگی و آشپزخانه

بدون شک یکی از سخت‌ترین قسمت‌های خانه تکانی، تمیز کردن آشپزخانه و وسایل داخل آن است. بسیاری از پاک کننده‌های معمولی برای تمیزکردن آشپزخانه موثر هستند. نباید از یاد برد که این مواد حاوی مواد شیمیایی مضرری هستند که می‌توانند برای افراد حساس یا دارای آلرژی مشکل ایجاد کنند.

 

استفاده از بخارشو به راحتی باعث تمیزشدن داخل فر، یخچال، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و یخ ساز می‌شود. در نتیجه بوی بد آن را از بین می‌برد. این وسیله همچنین چربی‌های سخت، بقایای مواد غذایی پخته شده را از روی اجاق گاز و هود جدا می‌کند. حتی می‌توانید از بخار برای تمیز کردن و یخ زدایی سریع فریزر استفاده کنید.

  • فرش و پرده

بخارشوی ها بر روی انواع سطوح مانند پرده‌ها و حتی فرش نیز موثر هستند. بخارشو آلودگی را از بین می‌برد. شما را از شر لکه‌های سرسختی که ممکن است بر روی فرش‌های خود داشته باشید خلاص کند. رطوبت و حرارت بالا می‌تواند فرش را عمیقا تمیز کند؛  هم چنین میکروب هایی را که بین تار و پود فرش یا پرده‌ها نشسته اند را از بین ببرد.

  • شست و شوی اسباب بازی کودکان

یکی از موارد استفاده از بخارشو، اسباب بازی کودکان است. کودکان هر چیزی را در دهان خود می‌گذارند که این امر باعث نگرانی والدین می شود.  بخارشوی، روشی مؤثر و عاری از مواد شیمیایی برای تمیزی و ضدعفونی اسباب‌بازی‌های پلاستیکی، حیوانات عروسکی و غیره است.

  • کف‌پوش‌ها

 استفاده از بخارشو می‌تواند همه نوع سطوح از جمله کف‌پوش های سنگی، کاشی‌ها و پله‌ها را تمیز نماید. این دستگاه در تمیزی کامل کف ها قابلیت بالایی دارد که شامل از بین بردن 99.9 درصد میکروب‌ها و باکتری‌ها می‌شود. اگر آسم یا آلرژی دارید، ما تضمین می‌کنیم که تمام کثیفی‌ها و آلودگی‌ها با بخارشو پاک می‌شوند؛ نه فقط آنچه که قابل مشاهده است؛ بلکه میکروب‌ها و آلودگی‌های غیر قابل مشاهده نیز با بخار و دمای تولیدشده این دستگاه از بین می‌روند.

مزایای استفاده از بخارشو

  • تمیزنمودن با بخار یک جایگزین مطمئن و سازگار با محیط زیست است.
  • بخار میکروب‌ها، ویروس‌ها و کپک‌ها را از بین می‌برد.
  • دستگاه بخارشو بوی حیوانات خانگی را از بین می‌برد.
  • تمیزنمودن با بخار به خانه شما جلوه جدیدی خواهد داد.
  • دستگاهی همه‌کاره و کاربردی
  • استفاده آسان

خرید بخار شوی از وب سایت رسمی هومینو

با توجه به کاربرد گسترده استفاده از بخارشو، می توان نقش پررنگ این وسیله را در تمیزی و در خانه مشاهده کرد. با توجه به این که امروزه بخارشوی ها در برندهای گوناگونی تولید شده اند؛ انتخاب را سخت می کند. شما باید در مورد این محصولات اطلاعات زیادی به دست بیاورید. این اطلاعات شامل برند تجاری، دوام کالا، کیفیت و غیره می باشد. وب سایت فروشگاهی هومینو بهترین و اعلی ترین محصولات بخارشوی را با خدمت مشتریان خود عرضه می دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *