دسته‌بندی نشده

 بهترین مارک های بخاری گازی کدام اند؟

بخاری گازی شارق توس

پس از هوای گرم، حتی داغ تابستان و شروع پاییز، متوجه سردتر شدن هوا می شویم. از اواسط فصل برخی از شهر های کشور، آنقدر سرد می شوند که بدون بخاری نمی توانند زندگی کنند. بنابراین، بخاری یکی از ضروری ترین وسایل گرماشی محسوب می شود که در فصل های سرد سال، مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. در این شرایط باید به دنبال پرفروش‌ترین و بهترین بخاری گازی باشید. در ایران به دلیل ارزان بودن و در دسترس بودن انرژی گاز طبیعی، ایجاد محیطی گرم از طریق این نعمت خدادادی گاز تقریباً اولین روش گرمایش منازل و محل کار است.

حائز اهمیت است، هنگام خرید بخاری گازی باید به اندازه، فضای نصب و ارتفاع سقف توجه کرد. در واقع، برای اتاق کوچک باید از بخاری کوچک، استفاده کنید. علاوه بر این، بخاری گازی بهینه باید بر اساس معیارهای مهمی مانند ظرفیت بخاری گازی، رده انرژی بخاری گازی، برند تولید کننده بخاری گازی، نوع نصب بخاری، توان حرارتی، نوع نصب، راندمان و مهمتر از همه قیمت انتخاب شود. ما در اینجا به معرفی 3 تا از بهترین و پرفروش ترین برند های بخاری گازی استاندارد مانند: بخاری گازی شارق توس، بخاری گازی نیک کالا، بخاری گازی مشهد دوام در ایران خواهیم پرداخت. بنابراین تا آخر مقاله، همراه ما باشید.

مزایا و معایب بخاری گازی شارق توس

شرکت شارق توس از سال 1374 پیشرو در تولید لوازم گرمایشی مانند شومینه گازی، بخاری گازی شارق توس می باشد. این شرکت در زمینه محصولات فلزی فعالیت دارد و با به کارگیری جدیدترین دانش و طراحی، نامی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت، خدمات رضایت مشتریان را از طریق بسیاری از مراکز ارائه می کند و مشتریان خود را با گارانتی های معتبر عرضه می کند.

خرید بخاری گازی از برند معروف شارق توس رضایت بخش تلقی می شود چرا که تمامی محصولات این برند از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار بوده و دارای کارکرد های متنوعی می باشند. بخاری گازی شارق توس دارای مدل های مختلفی از جمله: بخاری گازی دیواری، بدون دودکش، بخاری گازی طرح شومینه، بخاری گازی فن دار و غیره. از مزایای محصولات شارق توس می توان گزینه های زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سنسور بسیار حساس، سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن را تشخیص داده و گاز را سریع قطع می کند.
  • در اندازه های مناسب و مدل های متفاوت تولید می شوند.
  • سوخت این بخاری گاز شهری است که گازهای سمی را از طریق دودکش به فضای بیرون از سوخت خارج می کند.
  • قدرت گرمایشی این محصولات بسیار عالی می باشند.
  • این نوع بخاری گازی قابلیت تنظیم دما بر روی حداقل و حداکثر حرارت و گرما را دارد.
  • راندمان بالا

معایب بخاری گازی شارق توس

از معایب مدل های بخاری گازی شارق توس می توان، در برخی مدل ها، به نبود ترموکوپل و عدم کار کردن با گاز مایع اشاره کرد.

مزایا و معایب بخاری گازی نیک کالا

نیک کالا یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین برند های بخاری گازی در ایران است. این برند از سال 1344 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید بخاری، شومینه گازی و اجاق گاز فعالیت می کند. به دلیل کیفیت و استاندارد بالای محصولات بخاری گازی نیک کالا، در طول سالیان متمادی به خارج از کشور صادر می شوند و در سراسر ایران نیز طرفدار دارند. شرکت نیک کالا طیف وسیعی از مدل های بخاری گازی را تولید می کند. مدل های دودکش دار، مدل های بدون دودکش و مدل های شومینه دار و معمولی با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده است. مدل هایی مانند مرجان، سرامیک، مهتاب، الماسه همگی از مدل های محبوب بازار هستند.

از مزایای محصولات نیک کالا می توان به قدرت و سرعت گرمایش 3800 تا 8000 کیلوکالری در ساعت اشاره کرد که برای بخاری گازی در این سایز عملکرد قابل قبولی به حساب می آید. در ساخت بخاری گازی نیک کالا از مواد مرغوب استفاده شده است. به عنوان مثال، شیشه در بخاری های نیک کالا، در برخی از نمونه های اخیر تایپ آلمانی، در برخی دیگر انواع اروپایی و ژاپنی، در برابر شوک های حرارتی 700-800 درجه سانتیگراد مقاومت نشان می دهد. از طرفی دیگر دارای شیشه سکوریت رفلکس مرغوب هستند. علاوه بر این، این برند استاندارد های بین المللی از جمله سیستم های مدیریتی را برای تضمین کیفیت محصول، محیط زیست، ایمنی و سلامت اتخاذ می کند.

مزایا و معایب بخاری گازی مشهد دوام

این شرکت در سال 1369 به منظور تولید انواع لوازم خانگی از جمله: بخاری، شومینه و آبگرمکن های دیواری پرداخته است و هم اکنون انواع کولر آبی، آبگرمکن برقی را تولید می کنند. علاوه بر این، بخاری گازی مشهد دوام در انواع و مدل های مختلف از جمله: بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی دیواری، بخاری گازی فن دار، بخاری گازی شومینه ای و غیره است. این بخاری‌ها مناسب برای زمستان با سیستم ایمنی پیشرفته دارای علائم استاندارد هستند و تمام نکات ایمنی در ساخت این بخاری ها رعایت شده است یکی از ویژگی های کلیدی این بخاری های نیک کالا این است که دارای سیستم نظارت بر تخلیه گاز اکسیژن به دلایل ایمنی است. مزایای بخاری گازی مشهد دوام را برای شما عزیزان لیست کرده ایم.

  • بدنه محکم
  • قدرت گرمایشی بالا
  • شیشه نشکن
  • تنوع در مدل ها و رنگ ها
  • داشتن گارانتی
  • ایمنی بالا

از معایب آن می توان به مجهز نبودن به سیستم ضد انجماد، نداشتن سنسور حرارتی و ریموت هوشمند، اشاره کرد.

جمع بندی

همانطور که مستحضر هستید، بخاری گازی باید با توجه به شرایط محیطی و اولویت ها تعیین شود. علاوه بر این، ابعاد محیط مورد نظر را بررسی کنید. برای مثال اگر فضای کمی دارید می توانید از مدل بخاری گازی دیواری کم مصرف، استفاده کنید. بهتر است، برند های با کیفیت و استاندارد، مانند: بخاری گازی شارق توس، بخاری گازی نیک کالا، بخاری گازی مشهد دوام خریداری کنید زیرا این مدل ها از نکات ایمنی مانند ترموکوپل، سنسور اکسیژن و مقاومت شیشه برخوردار هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *