دسته‌بندی نشده

راهنمای جامع برای خرید بهترین مارک چرخ گوشت

راهنمای خرید چرخ گوشت

این مطلب راهنمای جامعی برای خرید بهترین مارک چرخ گوشت می باشد. داشتن چرخ گوشت خوب و با کیفیت مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای آن، تازه و مرغوب ماندن گوشت هاست.همچنین می توانید فرآورده های گوشتی خانگی به وسیله آن تهیه کنید. مثال آن را می توان در سوسیس و کالباس و…زد. مطالب ما را دنبال کنید تا با بهترین چرخ گوشت بیشتر آشنا شوید.

در این مطلب علاوه بر معرفی این وسیله، به بیان نکات مهم قبل از خرید نیز پرداخته ایم. همچنین پرفروش ترین و بهترین مارک را معرفی و بررسی می کنیم. مارک ها و برندهای مختلفی نظیر مولینکس، فر، پاناسونیک، بوش و… وجود دارد. درکنار معرفی مارک ها و مدل ها به نقاط قوت و ضعف هر کدام از آنها می پردازیم تا شما را به  سمت بهترین تصمیم گیری سوق دهیم.

ویژگی هایی که قبل از خرید باید مورد توجه قرار بگیرد:

۱توان موتور:

اولین چیزی که باید در خرید چرخ گوشت دقت داشته باشید قدرت موتور آن است. به خصوص اگر جزو خانواده پر جمعیت هستید یا خیلی زیاد از این وسیله استفاده می کنید. چرخ گوشتی که خریداری می کنید بایستی حداقل ۲۰۰۰ وات قدرت موتور داشته باشد و بتواند در هر دقیقه ۱.۵ کیلو گوشت را چرخ کند.

۲امکانات جانبی:

توجه کنید غیر از چرخ کردن گوشت، امکانات دیگری مانند سوسیس ساز یا چرخ کردن مواد، مانند سبزی خورد کردن و … را داشته باشد. اگر این ویژگی ها مد نظر شماست پس باید هنگام خرید به ان نکته دقت کنید.

۳صدای آن:

اگر یادتان باشد چرخ گوشت های قدیمی صدای خیلی بلندی داشتند.  به طوری که دیگران متوجه روشن شدن دستگاه می شدند و یا گوشهایتان درد می گرفت. امروزه با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، این وسایل صدای کمتری دارند. با این حال بعضی از صدای مدل های مختلف ناراضی هستند. اگر گوشتهای شما روی صداهای متنوع حساس است و صدا برای شما مهم است، چرخ گوشتی با صدای کم خریداری کنید.

مدلهایی از پرفروش ترین و بهترین مارک های چرخ گوشت:

در بازار فروش وسایل خانگی به خصوص چرخ گوشت، چند برند توانسته اند رقابت کنند و در صدر قرار بگیرند. از بین برندهای ایرانی چرخ گوشت اسنوا، فوما، ناسیونال و پارس‌ خزر را می توان نام برد. همچنین در بازار جهانی برندهای بوش، براون و تفال را می توان نام برد. گفتنی است کیفیت و عملکرد خوب و قابل قبولی دارند.

راهنمای خرید چرخ گوشت پاناسونیک:

پاناسونیک از خوش‌نام‌ترین برندها در تولید لوازم برقی و خانگی در دنیا است. این وسیله از قدمت بالایی برخوردار است  و به شما توصیه خواهیم کرد از خرید آن پشیمان نخواهید شد. گفتنی است تمامی مدل‌های  این چرخ‌ گوشت، دارای تیغه فولادی هستند. این جنس تیغه باعث می شود وسیله شما از زنگ خوردن در امان کامل بماند. در برخی مدل‌های چرخ‌ گوشت پاناسونیک سیستم چرخش معکوس وجود دارد. در شرایطی که ماده غذایی در دستگاهتان گیر کند  این چرخش معکوس کاربرد دارد. این برند همچنین قابلیت سوسیس‌ سازی هم دارد. بخاطر اینکه قدرت موتور بالایی دارد انواع گوشت و دیگر مواد غذایی را  می توانید چرخ کنید. از دیگر مزیت های این مارک، ظاهر زیبا و ترکیب رنگ جذاب آن میباشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت بوش:

از دیگر برندهای خارجی  است که فروش زیادی دارد. در راهنمای خرید چرخ گوشت بوش باید بدانید که اکثر مدل‌های بوش دو مزیت خیلی مهم دارند. یکی داشتن قیف برای درست کردن سوسیس و  دیگری دارای سیم بلند هستند. جنس تیغه بوش از استیل ضد زنگ می باشد. طراحی خاص بوش و قرار گرفتن یک دسته در بالای آن سبب می شود دستگاه به راحتی جا به جا شود. این مارک هم مثل پاناسونیک سیستم چرخش معکوس دارد.

همانطور که میدانید از گیر کردن ماده غذایی در دستگاه جلگیری خواهد کرد. مدل MFW68640 بوش یک مزیت خیلی مهم دارد و آن محافظت در برابر دما می باشد. این ویژگی بوش از داغ شدن بیش از حد و در نتیجه سوختن دستگاهتان جلوگیری می‌کند. تیغه استیل آن حتی پس از استفاده مداوم مانند روز اول باقی می‌ماند و شما را از این بابت شگفت زده خواهند کرد.  اصطکاک، رطوبت و تماس با آب آسیبی به این برند نمی‌رساند.

راهنمای خرید چرخ گوشت فیلیپس:

فیلیپس از بهترین تولیدکنندگان چرخ گوشت است. به طوری که این برند سال‌های سال است با کیفیت عالی و اصالت به فعالیت خود ادامه می‌دهد. از جمله پرفروش‌ترین مدل‌های این وسیله، فیلیپس مدل HR2743 میباشد.  این مدل مانند برندهای دیگر تیغه فولادی داشته و از مقاومت بالایی برخوردار است. یک مزیت دیگر دارد و آن اینکه با استفاده مداوم کند نمی‌شود. همچنین در اثر مجاورت با رطوبت زنگ نمی‌زند. توان موتور 2600 واتی است. تمامی این تجهیزات به کوتاه‌ تر شدن زمان چرخ یک گوشت و لذت بردن شما از انجام آن می‌شود. همچنین مجهز به مدار قطع خودکار هستند تا از داغ شدن و وارد شدن آسیب به موتور جلوگیری کند.

 پارس‌ خزر:

مسلما واژه ی پارس خزر را شنیده اید یا حتی این برند را دیده اید. این برند و مارک حتی درگذشته هم مورد استفاده نیاکان ما قرار گرفته اند. اگر می خواهید برندتان ایرانی باشد چرخ‌ گوشت پارس‌ خزر را در اولویت قرار دهید. این مدل چرخ‌ گوشت مانند چرخ ‌گوشت‌های خارجی به امکاناتی مانند چرخش معکوس، قیف‌های مخصوص به ساخت سوسیس، امکان نصب مکمل‌های غذاساز و حتی آبمیوه‌ گیری و رنده کردن مجهز شد می باشد.

مدل1400پلاس پارس خزر:

از انواع مختلف این وسیله، می توان به مدل ۱۴۰۰ پلاس اشاره کرد. این مدل خروجی ۱۲۰۰ گرم در دقیقه را دارد و تیغه آن از استیل ضد زنگ است. تنها نکته منفی این مدل تیغه‌هایی است که به مرور کند شده و به کیفیت دیگر مدل‌های پارس‌ خزر نیست. شرکت پارس‌ خزر بعد از مدل 1400 مدل بهینه شده با نام MG1400R را عرضه کرد. توان 1000 وات و طراحی ارگونومیک و به‌ روز از مزیت‌های این مدل به‌ شمار می‌رود.

 بوفالو پارس‌ خزر:

آخرین مدل چرخ‌ گوشت پارس‌ خزر سری بوفالو ۲۰۲۰ است که در مقایسه با بقیه مدل‌ها امکانات بیشتر و قدرت بالاتری دارد. قدرت موتور دستگاه ۱۰۰۰ وات است و برای مصارف خانگی نیاز شما را برطرف می‌کند. بدنه این دستگاه پلاستیکی بوده و وزن و حجم کمی دارد. همگی این ویژگی‌ها در کنار هم استفاده از وسیله را آسان می‌کند. تیغه چرخ‌ گوشت بوفالو از جنس فولاد ضد زنگ است و تا مدت‌ها پس از مصرف به کیفیت روز اول باقی می‌ماند. یک LCD بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است. همچنین سینی آن یک در پوش دارد که از خاک گرفتن و آلوده شدن جلوگیری می‌کند. مدل بوفالو نسبت به بقیه مدل‌های برند پارس‌ خزر گران‌ تر است و البته با وجود خدمات بیشتری که عرضه می‌کند منطقی به نظر می‌رسد.

نتیجه گیری:

در اینجا به بررسی ویژگی هایی که چرخ گوشت باید داشته باشد، بررسی بهترین مارک های چرخ گوشت و نقاط قوت و ضعف آنها را بیان کردیم. اگر به راهنمایی بیشتری برای خرید و یا قصد خرید را دارید می توانید با مجموعه ی هومینو درارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *