دسته‌بندی نشده

مقایسه برندهای پرفروش یخچال و فریزر ایرانی

مقایسه برندهای پرفروش یخچال و فریزر ایرانی

یخچال و فریزر یکی از وسایل ضروری برای هر خانه‌ ای به شمار می‌ رود. به طوری که وجود این کالا برای هر خانه‌ای واجب ‌است تا مواد غذایی را از هر گونه آلودگی و فاسد شدن حفظ کند. در این مقاله سعی بر این داریم تا برندهای پرفروش یخچال و فریزر ایرانی را به شما معرفی کنیم. اگر چه کالاهای خارجی کیفیت بالاتری نسبت‌ به برندهای ایرانی دارند؛ ولی به دلیل این‌ که قیمت آن‌ ها بالاتر است، افراد گرایش به خرید از محصولات ایرانی پیدا کرده اند.

محصولات ایرانی نیز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری از کیفیت خوبی بهره‌مند هستند و می‌توان با انتخاب بهترین آن‌ ها، یک خرید موفق و اقتصادی را تجربه نمود. البته یک خرید موفق بستگی به یک سری شرایط و ضوابطی دارد که ما در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. از هم اینک از همیاری شما خواننده گرامی سپاس گذاریم.

معرفی پرفروش ترین های یخچال و فریزر

ما در این بخش قصد دارید شما را با بهترین نوع برند یخچال و فریزر ایرانی آشنا نماییم.

امرسان، یکی از برندهای مطرح ایرانی

امرسان، یکی از برندهای مطرح ایرانی

یکی از برندهای محبوب یخچال و فریزر ایرانی، که توانسته‌ است جایگاه خاصی در بین عموم برای خود باز کند؛ امرسان می‌باشد. این کالای ایرانی دارای تنوع بسیار زیاد، هم در ظاهر و هم در کارآیی، است. در تولید این محصول از فناوری‌ های نوین استفاده ‌شده است.‌ قیمت این نوع محصول در مقایسه با محصولات دیگر بسیار مناسب بوده و یکی از پر فروش ‌ترین یخچال و فریزر های ایرانی به شمار می‌رود. کالا های ارائه‌ شده توسط این برند همگی دارای طول عمر عالی و کیفیت مطلوب هستند.

در واقع اسم امرسان به گوش همه آشنا است و کمتر کسی پیدا می‌شود که این برند را نشناسد. این محصولات جزو اولین انتخاب برای افرادی است که هم به‌ ظاهر اهمیت می‌دهند و هم خواهان کیفیت مطلوب هستند. مدل بالا و پایین این برند دارای سیستم بدون برفک است و هنگامی‌ که شما آن را تمیز می‌کنید یا برق قطع شده است، سیستم انجماد سریع آن به کمک شما می ‌آید. این یخچال ها دارای محفظه‌ای مناسب برای نگهداری انواع لبنیات و همچنین آب سرد کن روی بدنه است.

برند اسنوا

برند اسنوا

اسنوا، برندی پرطرفدار در یخچال و فریزر به شمار می رود. اسنوا در شهر زیبای اصفهان در سال ۱۳۸5 اولین فعالیت خود را آغاز کرد. این برند در ابتدای کار با تولید اجاق ‌گاز و کولر آبی پا به عرصه تولید نهاد. اما بعدها به دلیل استقبال بی‌نظیر افراد از کالاهای این برند، اقدام به تولید سایر لوازم برقی نمود. یخچال و فریزرهای این برند شامل مدل سایدبای‌ساید و مدل بالا و پائین و سایر مدل ها است. برند اسنوا اولین شرکت در خاورمیانه بود که محصولات خود را با رنگ اختصاصی مشتری تحویل می‌داد. این برند شامل محصولات مختلف با رنگ‌بندی‌های زیبا و متنوع است. از مصرف انرژی پایین یخچال و فریزر این برند یکی از ویژگی‌های آن است و می‌توان ادعا داشت یکی از پرقدرت‌ترین محصولات در مقایسه با کالاهای مشابه است.

یخچال و فریزر هیمالیا

یخچال و فریزر هیمالیا

وقتی سخن از بهترین برند یخچال و فریزر می‌شود نمی‌توان از برند هیمالیا چشم‌پوشی کرد. این برند توانسته از سال هزار و سیصد و شصت با تولید یخچال و فریزر نامی بلندآوازه برای خود کسب کند. این مارک اولین تولیدکننده ای است که سیستمی هوشمند برای مسافرت بر روی محصولات خود نصب کرد تا روزهایی که کسی در منزل نیست و هیچ استفاده ای از این وسیله نمی‌شود، مصرف انرژی آن پایین باشد. مدلی از این برند تولید شده‌ که قابلیت این را دارد که از ورود باتری و بوی نامطبوع به داخل آن جلوگیری کند. تمام مدل‌های برند هیمالیا قادرند میوه، سبزیجات و سایر مواد غذایی را به مدت طولانی سالم و تازه نگه دارند.

برند یخچال و فریزر یخساران

برند یخچال و فریزر یخساران

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان صنایع برودتی در کشور ایران، برند یخساران است. این کمپانی در سال هزار و صد و چهل با ساخت اولین آب سرد کن قدم اول را برداشت. داشتن کمپرسور کم ‌مصرف قادر به انجماد مواد غذایی به‌ صورت صحیح است. داشتن شیشه‌های نشکن در طبقات و همچنین مجهز بودن به آب سرد کن از دیگر قابلیت‌ های آن می باشد.

برند الکترو استیل، نمونه‌ای دیگر از بهترین کالاهای ایرانی

برند الکترو استیل، نمونه‌ای دیگر از بهترین کالاهای ایرانی

بی‌شک می توان برای راهنمایی در راستای انتخاب یخچال فریزر خوب، به نام الکترو استیل اشاره کرد. مدل بالا و پایین این برند یکی از گونه‌های محبوب و با کیفیت است. با داشتن سیستم نوفر، قادر به جلوگیری در برابر برفک زدن است. لاستیک دور درب آن ضد باکتری بوده و از ورود باکتری به درون آن جلوگیری می‌کند. اگر قصد خرید از بین مارک های ایرانی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم محصولات این برند را نیز بررسی نمایید.

مارک دیپوینت

مارک دیپوینت

این کمپانی هر روز حدود 780 دستگاه را تولید و وارد بازار می نماید. نمونه ای از عالی ترین شرکت های ایرانی به شمار می رود. در سال 1993 دیپوینت سه مجموعه را زیر مجموعه خود اعلام کرد. این زیرمجموعه ها عبارتند از C5،T7 وD4، بودند. در این برهه از زمان، بیشتر اقلام تولیدی توسط این کمپانی، به کمپرسور اینورتر مجهز گردیدند. این مزیت باعث گردید تا طول عمر دستگاه به شدت افزایش یابد. از لحاظ قیمت می توان دیپوینت را با انصاف ترین تولیدکننده معرفی کرد. این شرکت با استفاده از بهترین خط تولید، محصولاتی را تولید می نماید که تا چند دهه بدون هیچ مشکلی بتوانند فعالیت نمایند. همان گونه که می دانید برای تولید یک محصول به بهترین شکل ممکن، خط تولید و مواد اولیه بسیار حائز اهمیت است.

سخن آخر

بعد از معرفی بهترین برندهای یخچال و فریزر خوب بهتر دانستیم، به چند نکته نیز اشاره نماییم. در خرید این نوع محصولات، علاوه‌ بر در نظر گرفتن ویژگی های ظاهری و کیفیت محصول بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فضای کافی برای این محصول دارید یا خیر؟ به تعداد افراد خانواده نیز توجه ویژه ای داشته باشید. بهترین مدل یخچال و فریزر ایرانی برای خانواده‌های پرجمعیت، مدل بالا و پائین است. این مدل هم دارای فضای بیشتری بوده و هم فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می‌کند. علاوه بر این، مهم ترین بخش بودجه برای خرید یک یخچال می باشد.

نمی توان به طور حتم بیان داشت هر کالایی که قیمت بالایی دارد کیفیتش نیز به طور حتم عالی است. همیشه این باور، صدق نمی کند. قبل‌ از اقدام به هر خریدی نسبت به آن محصول بررسی های لازم را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع یخچال و فرزر ها می توانید به بخش یخچال فریزر فروشگاه هومینو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *