وبلاگ

نکاتی که در خرید تلویزیون باید بدانیم

نکاتی که در خرید تلویزیون باید بدانیم

خرید تلویزیون نیازمند آگاهی بسیاری است و شما به کسب اطلاعات دقیقی در این زمینه نیازمند هستید. در خرید تلویزیون بسیاری از فروشندگان معیارهای مختلفی را به شما اعلام می کنند؛ که اجناسشان را به راحتی به فروش برسانند. شما بهتر است خودتان اطلاعات کافی را در خرید تلویزیون داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمئن، مرغوب و باکیفیت را تجربه نمایید تا بتوانید سال های متمادی از این نمایشگر استفاده لازم را ببرید.

بهتر است در خرید تلویزیون به این نکات توجه کرد که اندازه صفحه نمایش بهتر است چقدر باشد؟ دارای تکنولوژی پنل باشد یا خیر؟ تخت باشد یا منحنی؟ دارای چه فناوری تکنولوژی ای باشد؟ این امر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد نظر دارد.

خرید تلویزیون به صورت آنلاین

خرید تلویزیون به صورت آنلاین

خرید آنلاین تی وی نیازمند فروشگاهی است که مطمئن باشد و کالاها و اجناسی گوناگون با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب، متناسب با بودجه افراد جامعه، به دست مشتریان و متقاضیان برساند و در ضمن ضمانت بازگشت نیز داشته باشد. در خرید تلویزیون به صورت آنلاین بهتر است به این امر توجه کرد که این نمایشگر از درگاه های بیشتری برخوردار است یا خیر؛ زیرا بهتر است بسته به نیازی که دارید خرید نمایید.

نمایشگر خوب دستگاهی است که از ورودی و خروجی بهتر و از پشتیبانی چند رسانه ای برخوردار باشد. در خرید آنلاین بهتر است به این امر نیز توجه کنید که آیا این نمایشگر دارای برند خارجی است یا ایرانی. زیرا باید اطلاعات کافی را در این زمینه داشت و از مشورت مشاوران کارآزموده و مجرب بهره جست. در خرید از یک سایت فروشگاهی آنلاین تنها به قیمت یک فروشگاه نباید بسنده کرد؛ زیرا هر سایتی همان کالا را با همان کیفیت و با قیمت متفاوتی در اختیار مشتری قرار داده است.

مشخصات تلویزیون باکیفیت و اورجینال

مشخصات تلویزیون باکیفیت و اورجینال

بسیاری از خریداران در خرید تلویزیون به این امر توجه دارند که تی وی که خریداری می کنند دارای وای فای باشد. یکی دیگر از ویژگی های تی وی های با کیفیت و اورجینال این هست که دارای برنامه مرورگر و فیس بوک هستند که می توانید به سایت های مختلف دسترسی یابید. اگر اندازه و قطر تی وی زیاد باشد بلندگوها کوچک می شوند. پس بهتر است در دستگاه های بزرگ روی سیستم صوتی تلویزیون حساب باز نکنید و در خرید تلویزیون فقط به اندازه اش جذب نشوید.

کیفیت تصویر تی وی نیز یکی دیگر از اولویت هایی است که خریدار برای خرید نمایشگر مدنظر قرار می دهد. از انواع کیفیت تصویر تی وی می توان به full HD ،8k، sD و کیفیت تصویر HD اشاره کرد. در میان این ها می توان به کیفیت تصویر 8k نیز اشاره کرد که دارای رزولوشن بسیار بالایی بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است و تصاویر را در بهترین حالت نشان می دهد. Full HD نیز تصاویر را به خوبی نشان می دهد و دارای کیفیت بسیار بالایی است و تصاویر را به وضوح به نمایش می گذارد.

توجه به اندازه صفحه نمایش در خرید تلویزیون

توجه به اندازه صفحه نمایش در خرید تلویزیون

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، انواع گوناگون نمایشگرها در اندازه ها و سایزهای گوناگون به چشم می خورند. از ۱۰۰ اینچ به بالا در بازار و فروشگاه های معتبر موجود است. خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در ضمن هنگام خرید تی وی به این نکته نیز بهتر هست توجه کرد که اندازه اتاق و اتاق خواب چگونه است؛ سپس متناسب با اندازه مکان مورد نظر خریداری کرد.

همه ما دوست داریم تصاویر را به طور واضح تماشا کنیم. پس در خرید تلویزیون بهتر است به این توجه کرد که رزولوشن زیاد باشد. زیرا این ویژگی باعث می شود که کیفیت دستگاه نیز افزایش پیدا کند. نمایشگرهای 4k از بهترین رزولوشن های موجود در بازار هستند و از کیفیت بهتری برخوردارند. پس شما می توانید با اطمینان خاطر چند سال از این نمایشگر استفاده نمایید. آن ها همه چیز را با سهولت و کیفیت بیشتر برای شما به نمایش می گذارند.

توجه به روشنایی تصاویر در خرید تلویزیون

توجه به روشنایی تصاویر در خرید تلویزیون

در خرید تلویزیون بهتر است به این امر توجه داشت که روشنایی اش تا چه اندازه است. زیرا اگر در اتاقی روشن قرار داده شود، بهتر است روشنایی اش به اندازه کافی باشد. اگر روی دستگاهی که خریداری می نمایید نوارهای رنگی و سفید برجسته ای دیده شود، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و بهتر هست از خرید خودتان صرف نظر نمایید.

در حال حاضر معمولا تی وی هایی که در بازار به فروش می رسند دارای روشنایی و کیفیت بسیار مطلوبی هستند؛ که می توان رنگ هایشان را تنظیم کرد و میزان روشناییشان را افزایش داد که اگر برای تنظیمشان به بخش نمایشگر بروید می توانید نورشان را به حالت حداکثری تنظیم نمایید. تی وی قلب خانه است. به همین دلیل در خرید تلویزیون بسیاری از ما حساسیت بیشتری به خرج می دهیم.

نکات مربوط به روشنایی تلویزیون

بهتر است در خرید تلویزیون به این امر توجه داشت که حالت های راه راه در هنگام تماشای تی وی به چشم نخورد و نشاط و شادابی رنگ ها را از دست ندهد. روشنایی تصاویر نمایشگر نسبت به هر سلیقه ای متفاوت است. همچنین با توجه به قرار دادن دستگاه در شرایط نوری متفاوت، مثلا در اتاق خواب که نور اتاق کم است یا در نشیمن که نور اتاق خواب زیاد است، ممکن است روشنایی تصاویر تلویزیون با هم متفاوت باشد. به این دلیل مجبور خواهیم بود موقع تماشای برنامه های متفاوت به تنظیم رنگ تی وی بپردازیم.

مراقبت های لازم برای جلوگیری از کم نور شدن دستگاه

مراقبت های لازم برای جلوگیری از کم نور شدن دستگاه

دلایل بسیار زیادی برای کم نور شدن تصاویر وجود دارد. از این رو نیاز است مراقبت های صحیحی برای جلوگیری از این اتفاق انجام شود. بهتر است مراقبت اصولی صورت گیرد تا دستگاه دچار آسیب نشود. اگر دستگاه به مدت طولانی روشن باشد بهتر است برای عمر طولانی دستگاه، تماشای تلویزیون را تا حدی کاهش داد. این گونه عمر دستگاه زیاد می شود‌. بعضی از افراد بدون این که به تماشای تی وی بپردازند. دستگاه را تا چند ساعت روشن نگه می دارند که این امر به دستگاه آسیب جدی وارد می سازد.

دلایل کم نور شدن تلویزیون و راهکارشان

یکی از دلایلی که موجب کم نور شدن تی وی می شود این است نگه داشتن صفحه نمایش به روی یک تصویر برای مدت طولانی است. این امر به صفحه نمایش تی وی آسیب وارد می کند. به علاوه اختلال در قطعه بک لایت در تی وی باعث کم نور شدن دستگاه می شود. اگر در این امر مشکل پیدا کردید بهتر می دانیم بررسی بک لایت توسط یک متخصص صورت گیرد. به هیچ وجه دستگاه را خودتان تعمیر یا دستکاری نکنید. این امر موجب شکستگی پنل می شود که هزینه بسیار گزافی به دنبال دارد.

متخصصان بک لایت در این زمینه دارای تجربه های زیادی بوده و به بهترین نحو قادرند تعمیر یا تعویض را انجام دهند. بعد از خرید تلویزیون اگر مشکلاتی برای دستگاه پیش آمد بهتر است با نمایندگی تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید تا مشکل جدی در این زمینه برای دستگاهتان پیش نیاید. از عوامل دیگری که باعث کم نور شدن تی وی می شود، گرد و غبار بوده که این امر باعث ایجاد اتصال کوتاه می شود و به صفحه آسیب وارد می کند. تی وی نیز مانند دستگاه های دیگر نیاز به تهویه مناسب دارد تا موقع خاموشی خنک شود. این امر موجب طول عمر دستگاه می شود.

خرید تلویزیون و لوازم صوتی تصویری

نتیجه گیری

ما در این مقاله شما را با اندازه، روشنایی و کیفیت برتر تی وی آشنا کردیم. به علاوه نتیجه گرفتیم که اندازه تی وی را متناسب با اندازه مکانی که می خواهیم نمایشگر را قرار دهیم خریداری کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندها متفاوت می توانید به بخش تلویزیون در فروشگاه ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *