دسته‌بندی نشده

معرفی پرفروش ترین های یخچال و فریزر

معرفی پرفروش ترین های یخچال و فریزر

اکثر افرادی که به دنبال خرید لوازم منزل هستند، یخچال و فریزر از مهم‌ترین اولویت‌های آن ها می باشد. حتی تصور یک منزل بدون یخچال و فریزر غیر ممکن خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت که این وسیله از جمله لوازمی است که به شدت برای هر خانه ای نیاز است .قطعا نوع یخچال و ابعاد آن تاثیر زیادی در جلوه آشپزخانه دارد؛ به همین منظور تنوع زیادی در بازار لوازم آشپزخانه دیده می‌شود. همچنین یخچال ها به نسبت کیفیتشان عمر متغیری دارند ‌. اما در کمترین حالت ۸ تا ۱۰ سال عمر می‌کنند. البته این مسئله تا حدودی به نحوه نگهداری شما نیز وابسته است. در این مقاله می‌خواهیم به پرفروش ترین یخچال و فریزر های موجود در بازار لوازم خانگی اشاره کنیم.

آشنایی با سبک های مختلف پرفروش ترین های یخچال و فریزر

آشنایی با سبک های مختلف پرفروش ترین های یخچال و فریزر

اگر می خواهید یک یخچال فریزر انتخاب کنید، باید با انواع سبک های این محصول در طراحی لوازم خانگی آشنا باشید؛ تا بر اساس فضای آشپزخانه و نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. طراحان لوازم خانگی با مطالعه بر تقاضای مردم و تفاوت سلیقه ها، انواع مختلفی از یخچال و فریزر را ایجاد کردند. در این قسمت با مدل های مختلف این وسیله مهم خانه آشنا خواهیم شد.

  • یخچال و فریزرهای بالا و پایین

بعد از ارائه مدل های قدیمی، که فریزر در قسمت بالایی قرار داشت؛ اکنون طراحان، یخچال و فریزر را در سبک دیگری ارائه کردند که در قسمت بالا یخچال  و فریزر در پایین قرار دارد. برای افرادی که فضای زیادی برای جایگذاری وسیله ندارند این سبک بهترین گزینه است. البته افراد دیگری ممکن است بر حسب سلیقه یا ترجیح خود این مدل را انتخاب کنند‌

  • مدل دوقلو 

عده زیادی از خریداران، این نوع را با یخچال های ساید بای ساید در یک دسته قرار می دهند. اما لازم به ذکر است که هر دو این موارد با یکدیگر متفاوتند. این مدل ها دارای دو قسمت مجزا هستند؛ یعنی می توانید یخچال را در گوشه ای از آشپزخانه و فریز را در جای دیگری قرار دهید. این سبک به علت حجم و سایز بزرگ برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که نیاز شدید حجم زیادی از یخچال دارند، بسیار مناسب است. اما افرادی که آشپزخانه کوچکی دارند نمی توانند از این مورد استفاده کنند.

  • ساید بای ساید

زیبایی ظاهری و طراحی مخصوص این سبک از یخچال، باعث شده تا به محبوب ترین سبک یخچال و فریزر در میان خریداران  تبدیل شود. با طراحی به خصوصی که دارد، جزو پرفروش ترین های لوازم خانگی در ایران به حساب می‌آید. با مشاهده خرید روزافزون این مدل شرکت های تولید کننده یخچال و فریزر، توان و نیروی خود را صرف افزایش کیفیت و توسعه امکانات آن کردند. اما از معایب این سبک، جابجایی در زمان اسباب کشی است.

  • مدل فرنچ دور

این سبک از طراحی بسیار خاص و متفاوت است که شاید همه افراد آن را نپسندند. اما به عنوان خاص ترین و متفاوت ترین مدل در بازار لوازم خانگی ایران شناخته می شود. طراحی این سبک این گونه است که دو درب در آن تعبیه شده که مانند پنجره باز می شود. قسمت فریزر به صورت یک یا دو کشو در پایین قرار داشته و به علت ابعاد عرضی بزرگ، فضای زیادی را از آشپزخانه اشغال می کند.

پرفروش ترین های مدل های یخچال و فریزر

 

پرفروش ترین های مدل های یخچال و فریزر

در قسمت قبلی به انواع دسته بندی های سبک و مدل در یخچال فریز ها پرداختیم. اما اکنون نوبت آن است که پرفروش ترین مدل ها و سبک ها را به شما معرفی کنیم.

  • اسنوا N8-3320 SS

این مدل با گنجایش ۶۸۴ لیتری خود یکی از بهترین نمونه های پرفروش شرکت اسنوا محسوب می شود. همچنین نمودار مصرف انرژی آن نیز به صورت A+ می باشد، که دارای پنج طبقه مجزا به همراه آب سرد کن است. سایر مشخصات شامل دستگیره در مخفی، حسگرهای هوشمند داخلی و یخساز خودکار دو پدال می باشد.

  •  اسنوا SN8-3350SS

این یخچال فریزر ساخته شرکت ایرانی اسنوا می باشد. همچنین این مورد دارای گنجایش ۷۷۱ لیتر نیز می‌باشد که دارای ۴ طبقه مجزا و بزرگترین فضا در میان مدل های پر فروش اسنوا است. این مورد علاوه بر آب سرد کن دیگز امکاناتی مانند سرمایش دوگانه one evaporator حسگرهای هوشمند داخلی و فیلتر آب می باشد. مصرف این دستگاه نیز در بهترین حالت خود قرار دارد. 

  • دوو D4S-3340 MW

این مدل دارای گنجایش ۶۸۴ لیتری بوده و دارای ۴ طبقه درون یخچال است. یکی از پرفروش ترین مدل های یخچال خارجی به شمار می رود. نمودار مصرفی آن نیز به روی A+  قرار دارد. IL]KDK  دیگز امکاناتی مانند اخطار باز ماندن درب فیلتر تصفیه آب و نوفراست را دارا می باشد. همچنین D4S-3340 MW از پرفروش ترین یخچال و فریزر ها با برند خارجی در بازار لوازم خانگی ایران است. 

  •  سامسونگ ROSSO2، از پرفروش ترین های یخچال و فریزر

سامسونگ همواره در ساخت انواع لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی پیشگام بوده است. این مورد نیز از بهترین و جادار ترین یخچال های بازار لوازم خانگی ایران به شمار می‌رود و گنجایش آن ۷۳۰ بوده و دارای چهار طبقه بسیار بزرگ می باشد. همچنین نمودار آن در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار بسیار بهتر است و به روی عدد پلاس پلاس قرار دارد. از دیگر امکانات این یخچال فریزر پرفروش، اخطار باز ماندن درب را دارد.

  •  تی سی  الS660-AGD/AWD/ASD/AMD

این یخچال فریزر گنجایش ای با میزان ۵۹۷ لیتر دارد که دارای ۴ طبقه درون یخچال است. به نسبت دیگر مدل های پر فروش یخچال فریزر موجود در بازار، این مورد از بهترین و مناسب ترین قیمت برخوردار است. اما اگر توجه کرده باشید فضای ذخیره سازی آن نیز محدود می باشد. سایر امکانات آن شامل اخطار باز ماندن درب آب سرد کن نیمه اتوماتیک با مخزن آب می باشد. 

  •  ال جی SXS230

از دیگر مدل های موجود در لوازم خانگی با قیمت بسیار مناسب برند ال جی مدل SXS230 می باشد. این مورد با گنجایش ۵۹۱ لیتری و چهار طبقه درونی، قیمت به نسبت مناسب تری را دارا است.  همچنین دارای آب سرد کن، کمپرسور اینورتر خطی، عیب یاب هوشمند و نمایشگر است.

نکات مهم برای خرید یخچال و فریز

نکات مهم برای خرید پرفروش ترین یخچال و فریز

تنوع زیاد محصولات لوازم خانگی در بازار باعث شده تا افراد هنگام خرید با سردرگمی مواجه باشند. به همین دلیل بهتر است فاکتورهایی را در نظر بگیرید و بر اساس آن محصولات را بررسی نمایید تا بهترین مورد را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید. در ادامه مهمترین فاکتورهای خرید را بررسی می کنیم.

  • ابعاد و سایز 

از فاکتور هایی که می‌تواند شما را به محصول ایده آل خود برساند، ابعاد است. به طور کلی فضا و ابعاد داخلی بر اساس لیتر و ابعاد بیرونی بر حسب فوت بیان می شود. البته لازم به ذکر است که ابعاد خارجی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. همچنین هنگام خرید توجه داشته باشید که ابعاد خارجی و فضای آشپزخانه باید حداقل ۲ سانتی متر از اطراف و از پشت یخچال سه سانتی متر فضای خالی فاصله داشته باشد. زیرا نیاز است تا تهویه این وسیله به درستی انجام شود. در غیر این صورت با مشکل جدی رو به رو خواهید شد.

  • مصرف انرژی کم

روشن بودن وسایل این چنینی در تمام روز مصرف انرژی بالایی را به همراه دارد. اما نکته مهم، توجه به رتبه بندی انرژی وسیله مورد نظر می‌باشد. تولیدکنندگان برای اینکه به خریداران نشان دهنده دستگاهشان مصرف کمی دارد از برچسب های انرژی استفاده می کنند‌.  برچسب های انرژی به روی کالا نشان دهنده میزان بهینه بودن دستگاه می باشد.

سخن آخر در باب پرفروش ترین یخچال و فریزرها

یخچال یکی از وسایلی است که امروزه هیچ کس بدون آن نمی تواند زندگی کند. اما نکته مهم آن است که با توجه به فضایی که دارا هستیم و معیارهایی که در ذهن ما است یک محصول خوب را انتخاب کنیم. برای خرید، ابتدا معیارهای خود را از خریدار دریافته و سپس با محصولاتی که معرفی شد اقدام به خرید پرفروش ترین یخچال و فریزر کنید. برای  کسب اطلاعات در مورد مدل مورد نظر خود می‌توانید به بخش یخچال و فریزر در فروشگاه هومینو مراجعه کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *