دسته‌بندی نشده

مقایسه بهترین برندهای تلویزیون

مقایسه بهترین برندهای تلویزیون

انواع برندهای تلویزیون در کشور عزیزمان ایران وجود دارند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تلویزیون و انواع مارک آن بپردازیم. تی وی ها جزو اقلامی هستند که برای هر خانه ای ضروری می باشند. زندگی بدون این اقلام مشکل خواهد بود. این اقلام قیمت های متنوعی دارند و هر چقدر کیفیت و کارایی یک محصول بیشتر باشد، بدیهی است که قیمت آن بالاتر برود.

بهترین برندهای تلویزیون

همان طور که گفتیم برندهای مختلفی از تلویزیون در ایران یافت می شود. کافی است برای پی بردن به این موضوع گشت و گذار کوتاهی در بازار داشته باشید. خواهید دید که مارک های زیادی در بازار ایران موجود است. اما کدام یک از آن ها بهتر است؟

میان برندهای تلویزیون، دو برند ال جی و سامسونگ بیش تر از بقیه می درخشند. در واقع قدرت در دست این دو برند است. این اقلام برقی نه تنها در کشور عزیزمان ایران، بلکه در سایر کشورها نیز جزو پرفروش ترین اقلام هستند. بعد از این دو مارک محبوب، مارک سونی یکی از بادوام ترین، محبوب ترین و پروفروش ترین مارک ها می باشد.

 

برند سامسونگ برند سامسونگ

سامسونگ، حدود 46 درصد سهم بازار جهان را در دست خود گرفته است و روز به روز بر اعتبار خود می افزاید. نام این مارک آن قدر آشنا و مشهور است که افراد زیادی حتی با شنیدن نام این مارک تمایل به خرید دست دوم از این برند دارند. این افراد مطمئن هستند که طول عمر این محصول طولانی است و قادر هستند سال های زیادی از این کالا استفاده کنند. بازار این برند، فقط به تولید این محصول محدود نشده است. بلکه انواع محصولات صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم خانگی را نیز شامل می شود.

این مارک به عنوان یکی از بهترین برندهای تلویزیون در جهان معرفی شده است. اگر شما خواهان خرید تلویزیونی هستید که هم باکیفیت بالا باشد و هم ظاهری زیبا داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خریداران این اقلام، خرید از برندی معتبر و قابل اطمینان است. همان گونه که گفتیم از بهترین برندها، سامسونگ است. اقلامی که این شرکت تولید نموده است هم باکیفیت بوده و هم طول عمر بسیار بالایی دارند. از دیگر محاسن دیگر این شرکت، ضخامت استاندارد آن است.

برند LG، اولین تولیدکننده OLED

برند LG، اولین تولیدکننده OLED

از اولین تولید کنندگان تلویزیون OLED می توان به مارک LG اشاره کرد. تولید این محصول، انقلابی عظیم در این اقلام هوشمند ایجاد کرد. قادریم بیان کنیم که برند ال جی تنها برندی است که به راحتی می تواند با سامسونگ در زمینه تولید تلویزیون های OLED رقابت کند و پا به پای آن پیش رود.

قیمت محصولات ال جی به دلیل ظاهر زیباتر و ظریف تر، نسبت به برند سامسونگ، بالاتر است. این وسایل برقی تاخیر بسیار کمی در ورودی دارند. اگر شما جزو افرادی هستید که زیاد بازی می کنید و حوصله انتظار را ندارید و یک گیمیر حرفه ای هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که از برند ال جی خرید نمایید.

SONY، یکی از برندهای معروف تلویزیون در ایران

SONY، یکی از برندهای معروف تلویزیون در ایران

یکی از معروف ترین برندهای تلویزیون، بعد از سامسونگ و ال جی، برند سونی است. این برند ژاپنی بوده و محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. محصولات این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی K4 تولید شده اند. همین موضوع باعث شده که این وسایل برقی به بهترین صورت تولید شوند. محصولات شرکت سونی، محتواهایی که کیفیتشان پایین است را ارتقاء بخشیده و در عملکرد حرکتی بسیار سریع هستند.

این برند یکی از برندهای قدیمی بوده و از تولیدات این مارک قادر هستیم به مواردی همچون تلفن همراه، تلویزیون و لپ تاپ اشاره کنیم. در تولید وسایل نمایشی این مارک، از قطعات درجه یک و باکیفیت استفاده شده است. این شرکت همیشه سعی بر آن دارد تا این وسایل برقی را با وضوح تصویر بالا تولید نماید.

پاناسونیک، یک برند قدمت دار ژاپنی

پاناسونیک، یک برند قدمت دار ژاپنی

برند پاناسونیک یک مارک قدمت دار از کشور ژاپن است. این برند یکی از بهترین برندهای تلویزیون در بازار بوده، که قدمتی بسیار طولانی دارد. اگر شما کاربران گرامی جزو افرادی هستید که برایتان سوال پیش آمده که محصولات این برند خوب است یا خیر و آیا کیفیت مطلوبی دارد؛ در جواب این سوالات باید بیان کرد که این کمپانی طی این همه سال محصولات زیادی را در زمینه مخابرات و الکترونیک تولید کرده است.

تلویزیون های تولیدی این شرکت، یکی از محصولات بسیار باکیفیت در بازار است. این مارک در جهان زبان زد خاص و عام شده است. برند پاناسونیک با تولید محصولات بی نظیر خود توانسته گوی رقابت را از سایت تولیدکنندگان بگیرد؛ اما چون زمانی استقبال از وسایل برقی و نمایشی این کمپانی کاهش یافت، این کمپانی نتوانست به اندازه گذشته بالا رفته و اوج بگیرد.

معرفی برندهای تلویزیون تولید شده در کشور ایران

معرفی برندهای تلویزیون تولید شده در کشور ایران

در ادامه با برندهای ایرانی باکیفیت در زمینه تولید لوازم صوتی تصویری آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

  • تلویزیون شهاب

یکی از اقلام برقی تولید شده در کشور عزیزمان ایران، با کیفیت مطلوب اما با قیمت مناسب، تلویزیون شهاب است. این برند سابقه ای 60 ساله در زمینه تولید لوازم تصویری و صوتی دارد. مدل SH10201 یکی از بهترین مدل ها از این برند ایرانی است. با وجود این که ظاهرش ساده هست، اما قابلیت پخش تصاویر 4K را دارد. همچنین با مجهز بودن به سیستم اندروید، به شما امکان نصب برنامه به روی تلویزیون را خواهد داد.

  • تلویزیون اسنوا

برند ایرانی اسنوا یکی از برندهای اقلام صوتی تصویری در ایران است. این کمپانی محصولات خود را با صدا، تصویر خوب و کیفیت عالی تولید کرده است. تصاویر پخش شده روی صفحه ی این اقلام تصویری، درخشان و باکیفیت و خوش رنگ می نمایند. تولیدکنندگان این برند به کیفیت صدا نیز توجه ویژه دارند. در تولید این محصولات از بلندگوهای حرفه ای، که صدا را به درستی پخش کند، بهره برده شده است.

  • تلویزیون نوین جی پلاس

یکی از برندهای تلویزیون نوپا در ایران، برند جی پلاس است. این مارک را شرکت گلدیران تولید کرده است. اگر شما علاقه مند به تماشای برنامه ها و فیلم های باکیفیت هستید و دوست دارید اقلام تصویری شما امکانات زیاد و ویژه ای داشته باشد، وسایل برقی با این مارک، گزینه ای مناسب برای شما نیست.

اما اگر تمایل دارید تنها برای تماشای شبکه های تصویری، از آن بهره ببرید؛ این تی وی به خاطر این که از قیمت مناسبی برخوردار است و برای خرید به صرفه می باشد و همچنین خدمات پس از فروش از جمله تعمیر این اقلام را دارا است، گزینه مناسبی می باشد. جی پلاس، در سال 1385 خط تولید اقلام تصویری ایکس ویژه را به راه انداخت. هدف از تولید این وسیله ی تصویری، تولید محصولی با قیمت مناسب و ارزان برای رفع نیازهای عموم مردم است.

سخن آخر

ما در این مقاله به بررسی انواع تی وی پرداختیم و تا حدی که ممکن بود سعی کردیم انواع مارک های تی وی را برای شما کاربران گرامی شرح دهیم. در هنگام خرید این وسایل صورتی و تصویری، علاوه بر بررسی کیفیت، ظاهر و همچنین وضوح تصویر، باید بودجه نیز در نظر گرفته شود؛ سپس متناسب با آن برند اقلام تصویری انتخاب گردد.

با توجه به برندهای تلویزیون خارجی و ایرانی که ذکر شد می توانید با در نظر گرفتن همه ی موارد و مقدار بودجه ای که برای خرید وسایل صوتی و تصویری مورد علاقه خود می خواهید خرج بکنید، تی وی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. البته به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست و هر وسیله ی باکیفیتی کمی گران تر از سایر محصولات است.

خرید تلویزیون

برای خرید تلویزیون می توانید به بخش لوازم صوتی تصویری فروشگاه ما مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *