دسته‌بندی نشده

معرفی 5 تا از بهترین غذاساز های همه کاره

معرفی 5 تا از بهترین غذاساز های همه کاره

غذاساز یکی از لوازم آشپزخانه می‌ باشد که می‌ تواند اکثر کارهای مربوط به پخت‌ و پز را یک‌ تنه انجام دهد‌. اگر غذاساز آشپزخانه شما از قابلیت ‌های زیادی برخوردار باشد، شما را از برخی لوازم برقی بی‌ نیاز می‌ کند. بنابراین سعی کنید که قبل‌ از خرید، آگاهی لازم از این دستگاه کسب کنید.

بعضی از غذاسازها ساده هستند و برای خرد کردن، رنده کردن و یا له کردن از آن‌ ها استفاده می‌ شود و برخی دیگر پیشرفته می‌ باشند و می‌ توانند اعمالی چون آسیاب کردن، آبمیوه‌ گیری و مخلوط کردن را نیز انجام دهند. در یک کلام می‌توان گفت بهترین غذاساز کامل ترین آن می باشد. همراه ما باشید تا پنج مورد از بهترین غذاسازهای همه‌ کاره را به شما معرفی کنیم. تا شما بتوانید بهترین مدل این دستگاه را در بازار خریداری کنید.

5 مورد از بهترین غذاساز های همه کاره

ما در این بخش قصد داریم تا 5 مورد از بهترین غذاساز های همه کاره را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم. و آنها را نقد و بررسی کنیم. این غذاساز ها از بهترین برندهای معتبر جهانی هستند و اکثر مصرف کنندگان از آنها راضی می‌ باشند.

غذاساز فیلیپس

برند فیلیپس یکی از برند های مطرح در تولید لوازم برقی می‌ باشد. یکی از تولیدات این شرکت غذاساز بوده که مدل (HR7776) یکی از پرفروش‌ ترین مدل ها در بازار است. این دستگاه سرعت ‌های مختلفی را داراست و همچنین قابلیت تنظیم سرعت لحظه‌ ای، از کیفیت بالایی برخوردار است. برای استفاده از سرعت لحظه‌ ای کافیست پیچ تنظیم را روی آن نگه دارید تا موتور با سرعت به چرخش بیفتد. گنجایش ظرف اصلی غذاساز و خردکن ها سه لیتر است و می‌ توان با نصب کردن تیغه ‌های مختلف آن، اعمال گوناگونی را با این دستگاه انجام داد.

کار هایی همچون خرد کردن سیب‌ زمینی یا برش دادن پیاز و رنده کردن آن ها. همچنین چرخ کردن گوشت به‌ سرعت و به‌ سادگی در این دستگاه، قابل‌ انجام هست. در کنار این دستگاه، قطعاتی مانند صفحه آب و صفحه‌ های خردکننده نیز ارائه می ‌شوند. این صفحات مناسب آبگیری لیمو و پرتقال هستند. از دیگر ویژگی‌ هایی که این غذاساز را از سایر موارد مشابه متمایز می‌ کند، قابلیت خمیرزن و همزن با این وسیله است. برای تهیه انواع سس ها و آبمیوه‌ ها نیز، یک پارچ مخلوط ‌کن که ظرفیت بالایی دارد بر روی این محصول قرار دارد. با داشتن فناوری جدید قادر است انواع مواد سخت و نرم را خرد کند و شما را در همه مراحل آشپزی یاری نماید.

پاناسونیک یکی از برندهای محبوب بازار

برای افرادی که به هنر آشپزی علاقه وافری دارند و هم چنین می‌ خواهند به‌ راحتی آشپزی کنند، غذاساز پاناسونیک مدل (MK-F800) دستگاهی کارآمد است. با داشتن موتور پر توان، قدرت این دستگاه زیاد بوده و انتظار می‌ رود که با داشتن قدرت و سرعت زیاد، این وسیله لرزش و جا به جایی زیادی داشته باشد. در صورتی‌که چنین نیست. پایه ‌های ضد لغزش که زیر بدنه این محصول تعبیه‌ شده است مانع از هرگونه جا به جایی و لرزش می‌ شوند. طراحی این دستگاه به ‌گونه ‌ای است که اگر قطعات آن به‌ درستی متصل نشوند روشن نخواهند شد؛ بنابراین از بروز حوادث و خطر جلوگیری می‌ کند.

با داشتن پنج حالت انتخابی که به‌ صورت لمسی طراحی‌ شده است، می‌ توان حالت صحیح را برای هر غذایی انتخاب کرد. دارا بودن ظرف خردکن با گنجایش بالا، از مزایای دیگر این وسیله است. می‌توان با وصل کردن تیغه‌ ها و صفحات برش، مواد غذایی را در سایز و شکل ‌های متنوع خرد کرد‌. برای تهیه انواع مخلوط ‌ها و اسموتی ها نیز یک پارچ مخلوط‌کن ارائه‌ شده است. همچنین با داشتن آسیاب کوچک می‌ توان پودرهای قهوه و ادویه را در منزل تهیه کرد. با داشتن تیغه ‌هایی برای ورز دادن که در شیرینی‌ پزی کارایی دارد و سایر قطعات، این وسیله به یکی از بهترین غذاساز ها در بازار تبدیل‌ شده است.

میگل، برندی نام‌ آشنا

غذاساز ۱۷ کاره مدل (GFP700) توسط شرکت میگل در رنگ‌های زیبا و متنوع متناسب با سلیقه افراد تولید شده است. گنجایش دستگاه و همچنین قدرت موتور آن، تمام نیازهای شما را برای تهیه انواع غذا فراهم می‌کند. دارای رنده ریز و درشت و همچنین چیپس ساز بوده و با عملکرد توربو و تنظیمات سرعتی که دارد می‌توان به‌ راحتی از آن استفاده کرد. این غذاساز دارای قیمت مناسبی بوده و گزینه مناسبی برای خرید می‌باشد.

غذاسازهای برند بوش

یکی از دستگاه ‌های باکیفیت که توسط شرکتی قدرتمند تولید شده، غذاساز بوش مدل MCM3501M است. این مدل جزو غذاسازهای چند کاره بوده و بدنه اصلی آن از پلاستیک و استیل است. پیچ تنظیم سرعت این غذاساز روی این وسیله تعبیه‌ شده است و با داشتن حالت لحظه‌ ای می‌توان سرعت آن را تنظیم و کنترل کرد. ظرف خردکن این وسیله در بالای بدنه وصل می‌شود که با وصل کردن دیسک‌ های رنده و تیغه‌ ها، می‌ توان کارهایی هم چون خرد کردن، ریز کردن و رنده کردن در شکل‌ های مختلف را انجام داد.

قابلیت‌ هایی همچون خمیر زن نیز در این وسیله لحاظ شده‌ است. پارچ مخلوط‌ کن آن با داشتن ظرفیت یک لیتر می‌ تواند انواع اسموتی ها و آبمیوه‌ها را تهیه کند. می‌ توان به وسیله آسیاب کوچک، زعفران و آجیل را خرد و به غذا اضافه کرد. با داشتن قابلیت آب گیری مرکبات ویژگی ‌های این دستگاه زیادتر شده‌ است. تمام قطعات آن می‌ توانند در ماشین ظرفشویی نیز شسته شوند. پایه ‌های ضد لغزش که به زیر بدنه متصل شده‌ است، این دستگاه را از هرگونه جا به جایی و لرزش مصون نگه می‌ دارد. اگر شما دنبال غذاسازی هستید که بهترین باشد این محصول گزینه مناسبی برای خرید شماست.

فلر برند مطرح دیگر در تولید لوازم برقی

غذاسازی با ۱۶ عملکرد متفاوت با مدل FPB200 از برند فلر تولید شده‌ است. این محصول با داشتن حجم مناسب، ظرف خردکن و تیغه‌های برنده امکانات زیادی به شما می‌ دهد. غذاساز  فلور با داشتن تیغه ‌های استیل و ضد زنگ قادر است در دو سرعت آهسته و سریع به‌ خوبی عمل کرده و انواع مواد غذایی را به‌ طور صحیح و بدون له‌ شدگی خرد و قطعه‌ قطعه کند. همچنین در حالت پالس نیز کارایی خوبی از خود نشان می‌ دهد. اگر به‌ دنبال بهترین مدل غذاساز از این برند هستید این مدل می‌ تواند برای شما مفید باشد.

نکات مهم برای خرید غذاساز

برای خرید بهترین غذاساز در بازار باید به مواردی همچون عملکرد توربو جنس تیغه‌ ها قیمت برند آن و توان تعداد سرعت و تنظیم قابلیت ‌هایی هم چون قابلیت آب ‌میوه ‌گیری خمیر زن و انواع رنده ها توجه کنید. همان گونه که در جریان هستید کیفیت محصولات خارجی از نظر ساخت و دوام آن بهتر از محصولات ایرانی است.

اگر شما غذاسازی می‌خواهید که قیمتش مناسب باشد و کیفیت مناسبی نیز داشته باشد. می‌ توانید برند های ایرانی را نیز بررسی کنید. البته توصیه ما به شما این که به‌ هیچ‌ وجه سمت برندهایی که نمی‌ شناسید نروید. می‌ توانید برای بازدید از بهترین نوع غذاساز ها وارد صفحه فروشگاه هومینو شوید و از انواع متفاوت آن دیدن کنید و با قابلیت‌های آن‌ ها آشنا و از قیمتشان با خبر شوید و متناسب با بودجه خود خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *