دسته‌بندی نشده

راهنمای استفاده از بخارشو

راهنمای استفاده از بخارشو

چه مقدار با راهنمای استفاده از بخارشو آشنایی دارید؟ با پیشرفت علم دستگاه های بسیاری به وجود آمده اند که کار را برای بشر راحت کرده اند. بخارشو نیز جز آن دسته از دستگاه های کاربردی می باشد. کمتر کسی است که با اسم این محصول بی نظیر آشنایی نداشته باشد. ما در این مقاله در تلاشیم شما را با دستگاه بخارشو آشنا سازیم. همچنین اطلاعاتی را در ارتباط با استفاده از بخارشو ، مزایای دستگاه بخارشو در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دستگاه بخارشو را خریداری کرده اید و اطلاعاتی در ارتباط با کارکرد آن ندارید؛ ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

راهنمایی استفاده از بخارشو

استفاده از بخارشو کار شما را برای داشتن یک محیط تمیز و عاری از هرگونه میکروب راحت می کند. همان طور که از نام این محصول مشخص است برای تمیز کردن سطوح، از پاک کننده ها همراه با بخار آب استفاده می کند که وزن و سایز کوچکی دارند. همچنین این دستگاه فضای کمی از محیط شما را اشغال می کند. دستگاه بخارشو به دلیل قابلیت ها و مزایای بی شماری که دارد توانسته است در میان خانوارهای ایرانی جای خود را باز کند. فرد با استفاده از بخارشو، دیگر سختی روش های سنتی برای تمیز کاری را ندارد.

در برخی از بخارشوها مخزن مواد شوینده تعبیه شده است. می توانید با استفاده از موادشوینده و بخارآب پاکیزگی را برای محیط خود به ارمغان بیاورید. در نمونه های دیگر این دستگاه، شست و شو تنها با بخارآب انجام می گیرد که می توان انواع سطوح مانند کف و پارچه را به راحتی با آن تمیز کرد.

استفاده از بخارشو و کاربردهای بی نظیر آن

ما در ادامه به برخی از کاربردهای استفاده از دستگاه بخارشو اشاره خواهیم کرد تا ‏شما آشنایی بیشتری با این محصول کارآمد داشته باشید.‏

  • شست و شو موکت و فرش با استفاده از بخارشو

با استفاده از بخارشو به راحتی می توان انواع فرش، پادری و موکت را بدون کوچک ترین دغدغه تمیز کرده و هرگونه لکه و کثیفی را از سطح آن ها از بین برد. برای شست و شو فرش با بخار شو بهتر است فرش را از وجود هر گونه شیئی پاک نمایید. این امر سرعت از بین بردن لکه ها را بالا می برد.

  • شست و شو مبل با استفاده از بخارشو

شاید این سوال نیز برای شما به وجود آمده باشد که آیا می توان با استفاده از بخارشو سطوح چرمی و پارچه ای مبل را تمیز کرد؟ یا خیر؟ همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم با کمک این دستگاه بی نظیر، شما می توانید انواع سطوح را به راحتی تمیز کنید. به شرط آن که از خشکی آن محیط مطمئن شوید. در غیر این صورت شما شاهد پوسیدگی زود هنگام مبل خود خواهید بود.

برای شست و شوی مبل با ‌بخارشو، تنها کافی است نازل متناسب با دستگاه را وصل کنید. سپس سری آن را بر روی قسمت مورد نظر قرار دهید. در صورتی که دستگاه شما دارای مخزن مواد شوینده باشد؛ می توانید شوینده متناسب را درون آن بریزید. این محصول با فشار فوق قوی بخار بر روی انواع لکه ها، آن ها را به سرعت تمیز می کند.

  • شست و شوی کاغذ دیواری با استفاده از بخارشو

بهتر است قبل از هر چیزی، اطمینان پیدا کنید که جنس کاغذ دیواری شما قابلیت شست و شو دارد یا خیر؟ برای شست و شوی کاغذ دیواری بهتر است به آرامی نازل را بر روی دیوار بکشید. کار با این دستگاه نیاز به مهارت خاصی ندارد. به عبارت دیگر هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده کند.

مزایای استفاده از بخارشو

این دستگاه مانند هر دستگاه دیگری مزایای مخصوص به خود را دارد. شما در زمان استفاده از بخارشو به تمامی این مزایا پی خواهید برد. ما در ادامه به برخی از مزایای این دستگاه اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از این محصول می تواند محیطی عاری از هر گونه میکروب را برای شما فراهم کند.
  • برای نقاطی که دسترسی و نظافت آن ها سخت است، استفاده از این دستگاه می تواند کارگشا باشد.
  • به دلیل تبخیر سریع آب، زمان خشک شدن آن نیز در مقایسه با روش های سنتی کمتر است.

اگر صاحب فرزند نوپا و خردسال هستید در زمان استفاده از بخارشو بهتر است مراقب فرزند خود باشید. مراقب باشید که کودک به دستگاه نزدیک نشود. زیرا امکان سوختگی او با بخار دستگاه، وجود دارد. قبل و بعد از پرکردن مخزن دستگاه حتما از بسته بودن درب آن اطمینان کافی داشته باشید. قبل از استفاده، حتما سطوح مورد نظر را از وجود هر گونه شیئی پاک نمایید. هر نیم ساعت یک بار بهتر است به دستگاه استراحت دهید.

مواردی که نباید در تمیزی آن ها از ‌بخارشو بهره برد

در موارد زیر از ‌بخارشو برای تمیزنمودن سطوح استفاده ننمایید.

  • مواد پلاستیکی
  • آیینه
  • پارچه های گل دوزی شده
  • چرم طبیعی
  • پارچه ابریشم
  • گلدان و گیاه های آپارتمانی مصنوعی

بهتر است قبل از استفاده از بخار شو بر روی قسمت های کوچکی از موارد گفته شده آزمایش کنید.

نکات مهم استفاده از بخار شو

اگر برای اولین بار است که از این دستگاه استفاده می کنید؛ بهتر است قبل از استفاده از بخارشو حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید. در صورتی که به مواد شیمیایی و بو حساسیت دارید؛ حتما در زمان کار با این دستگاه از ماسک استفاده نمایید. این دستگاه قابلیت پاک و ریز ترین آلودگی ها را دارد. بنابراین برای افرادی که دچار آلرژی هستند گزینه ای ایده ال به شمار می آید. بعد از استفاده از ‌بخارشو، درب و پنجره ها را باز بگذارید تا پروسه خشک کردن با سرعت انجام شود.

ایمنی و خرید این محصول از وب سایت فروشگاهی هومینو

همان طور که در جریان هستید مواد شوینده شیمیایی می توانند عواقب وحشتناکی را برای افراد به دنبال داشته باشند. کم ترین این موارد خارش و اگزمای پوستی می باشد. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید محیط خود را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز کنید. بهتر است از جادوی بخار شو غافل نشوید. ما در این نوشتار تمام تلاش خود را به کار بردیم تا شما را با استفاده از بخارشو آشنا سازیم و اطلاعات کاملی را درباره این دستگاه در اختیار شما قرار دادیم. شما می توانید اورجینال ترین و اصل ترین نوع بخارشو را از وب سایت اینترنتی هومینو خریداری نمایید.

1 نظر در “راهنمای استفاده از بخارشو

  1. ف ج گفت:

    خب اینارو که خودمونم میدونیم…ما نمیدونیم با کدوم سَریش میشه مبل تمیز کرد.؟؟؟؟اصلا هرکدوم از سریهاش برای چه کاریه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *