وبلاگ

خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی در نجف آباد اصفهان

خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی

امروزه از جمله وسایلی که برای هر خانه‌ای بسیار ضروری است ماشین لباسشویی و ظرفشویی است. اما قطعاً مانند خرید هر وسیله دیگری باید نکاتی را در هنگام خرید در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین لوازم منزل را با توجه به فضایی در اختیار دارید و کارکرد مناسب انتخاب کنید. در طی این مقاله می خواهیم به ذکر نکاتی گه باید هنگام خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی رعایت کنید بپردازیم. همچنین بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در نجف آباد اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

امروزه تولید کنندگان زیادی در صنعت ساخت لوازم خانگی فعالیت می کنند. این تولید کنندگان ممکن است ایرانی و خارجی باشند. اما به هر جهت کیفیت و کارایی در انتخاب لوازم خانگی حرف اول را میزند. علاوه بر این، باید متناسب با شرایطی که دارید، بهترین برندها را خریداری نمایید. البته کارایی آن نیز باید با توجه به میزان شستشوی یا حجم مورد نظر خریداری شود.

هنگام خرید ماشین لباسشویی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

ماشین لباسشویی؛ یکی از مهمترین ابزارهای زندگی مدرن به شمار می آید. اما تنوع زیادی در بازار این وسیله دیده می شود که لازم است مطابق با سلیقه و کارایی یکی از انواع محصول را انتخاب کنید. همچنین باید نکاتی را در هنگام انتخاب و خرید مدنظر قرار دهید. در ادامه به نکاتی که باید هنگام خرید ماشین لباسشویی رعایت کنید، اشاره خواهیم کنیم.

  • دقت به برچسب انرژی هنگام خرید ماشین لباسشویی

هنگام خرید، به برچسب انرژی دقت کنید. درگذشته بهترین میزان مصرف و بهینه بودن دستگاه، روی حرف A قرار داشت. اما امروزه پارامترهای دیگری با مصرف بهینه تر نیز وجود دارند. بهترین مصرف انرژی در حال حاضر به روی A+ و A++ قرار دارد.

  • توجه به حجم ماشین لباسشویی

هر ماشین لباسشویی، محظه ای دارد که میزان مشخصی از لباس با وزن معینی را در خود جای می دهد. به عنوان مثال حجم محفظه از 4 تا 10 و 12 کیلو متغیر است. میزان حجمی که این دستگاه قادر به شستشوی آن خواهد بود با تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده روزانه رابطه مستقیم دارد.

  • لباسشویی دارای امکانات پیشرفته

برخی از تولیدکنندگان از امکاناتی مانند صفحه کلید لمسی یا تکنولوژی و امکانات بیشتر در دستگاه استفاده می کنند. این امکانات باعث راحتی و کاربرد آسان می شود. برخی از مشتریان امکانات و تکنولوژی را ارج می نهند و برای آن ها گزینه بسیار مهمی نیز به شمار می رود.

  • برنامه های شستشو مختلف در لباسشویی

یکی دیگر از نکات مهم برنامه های شستشوی مختلف است. برنامه های شستشو این امکان را به شما می دهند که بتوانید لباس های خود را با توجه به میزان مورد نیاز بشویید. همچنین اگر لباس ها خیس هستند و نیاز به خشک کردن دارند، صرفا آن ها را خشک کنید. برنامه های شستشو را می توانید از فروشنده ها بپرسید یا در اینترنت جستجو کنید.

  • خرید لباسشویی اصل

برخی از شرکت های ایرانی با خرید قطعات ماشین لباسشویی و ظرفشویی آن را داخل دستگاه مونتاژ می کنند. اما قطعاً خرید محصول اصل و اورجینال خاطر شما را از ابتدا آسوده می کند. برای این کار می‌ توانید از مراکز و نمایندگی های معتبر در نجف آباد اصفهان لوازم منزل خود را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: لیست لوازم برقی ضروری برای جهیزیه عروس

نکات مهم خرید ظرفشویی

عمده بانوان هنگام برگزاری مراسم و مهمانی ها با حجم زیادی از از ضربه های کثیف رو به رو می شوند. این مسئله برای خانواده‌های پرجمعیت نیز صدق می‌کند. شستن ظرف به صورت دستی آب زیادی را هدر داده و همچنین وقت زیادی را از شما میگیرد. بعد از شستشوی ظرف به صورت دستی دست های شما در اثر برخورد با مایع ظرفشویی آسیب می بیند و خشک میشود. اما ماشین های ظرفشویی این کار را راحت می‌کند و در کمترین میزان وقت مورد نیاز تعداد زیادی ظرف را می شوید. اما برای این وسیله نیز باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

  • سایز مناسب ماشین ظرفشویی

اگر از آن دسته افرادی هستید به خانواده پرجمعیت دارید یا مهمانی و مراسمات زیادی در خانه شما انجام می شود، یک ماشین ظرفشویی با سایز بزرگ میتواند برای شما مناسب باشد. سایز و ابعاد معمولاً بر اساس نفرات تعیین میشود. به عنوان مثال نمونه هایی با ابعاد ۱۳ نفره برای خانواده هایی با جمعیت بالا مناسب و همچنین مدل های رومیزی برای خانواده های حداکثر پنج نفری بهترین گزینه است.

  • خرید ظرفشویی از برند معتبر

کارکرد ماشین ظرفشویی پیچیده است و ساخت آن آن راحت نیست. بنابراین هر کسی نمی تواند آن را به صورت انبوه تولید کند. علاوه بر آن باید برندی را تهیه کنید که از نظر خدمات و نمایندگی در کشور ما موقعیت خوبی داشته باشد و در صورت بروز مشکل بتوانید به کارشناسان دسترسی داشته باشید. خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی از برند معتبر بهترین گزینه است. 

  • فیلترهای لکه گیر و آب در ظرفشویی

در جدیدترین تکنولوژی های ماشین ظرفشویی فیلتر های موجود در این دستگاه ها هستند. این فیلترها خرده های غذا را از روی ظروف جدا کرده و همراه با آب تخلیه می کند. همچنین فیلترهای وجود دارند که املاح موجود در آب را جدا کرده و این موضوع باعث می‌شود دیگر لکه قطرات آب بر روی ظرف ها نماند.

  • جنس مخزن ماشین ظرفشویی

مدل های ارزان قیمت ماشین ظرفشویی جنس مخزن داخلی آن از پلاستیک است. اما برندهای معتبر مخزن درونی را از استیل می سازند که ضد زنگ بوده و کیفیت آن بسیار بالاست. همچنین مانند مدل های پلاستیکی رسوب نمی گیرند و از کارایی بهتری نیز برخوردارند. بنابراین در هنگام خرید حتماً درونه ماشین را نگاه کرده و جنس مخزن را بررسی کنید.

  • توجه به امکانات پیشرفته در ظرفشویی

شرکت های بزرگ و معتبر برای طراحی و تولید محصول خود هرساله تلاش می‌کنند تا قابلیت های بیشتری به دستگاه خود اضافه کنند.  به همین دلیل افرادی که آن را تهیه می کنند به سادگی از بسیاری از امکانات و قابلیت ها برخوردار هستند. به عنوان مثال شستشوی میوه و سبزیجات یک قابلیت جالب و کاربردی است که برخی از ماشینهای ظرفشویی آن را دارا می باشد.

 همچنین کنترل کننده بخار یکی دیگر از امکاناتی است که سبب می شود لکه بخار به روی ظروف نماند و یا دست شما در اثر برخورد با بخار نسوزد. همچنین از دیگر قابلیت های مهم خشک کن ظروف است که متاسفانه برق بسیار بالای مصرف میکند. اما در صورتی که عجله برای خشک کردن ظرف ها ندارید می تواند ظرف را با دستمال خشک کنید.

خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی در نجف آباد اصفهان

برای خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی مراجعه به فروشگاه های معتبر توصیه می شود. از آن جایی که خرید ماشین لباسشویی و ظرفشویی یک فرایندی زمانبر است. مشاوره با یک فروشنده توانا و دلسوز می تواند شما را از سردرگمی نجات دهد و بهترین گزینه را  پیشنهاد کند. 

از طریق سایت ما میتوانید به بهترین فروشندگان لوازم خانگی نجف آباد اصفهان دسترسی داشته باشید. آیا می توان با مشاوره با کارشناسان ما خرید ماشین لباسشویی و خرید ماشین ظرفشویی در نجف آباد اصفهان را با بهترین قیمت انجام دهید. هومینو برای تمام افراد بهترین راهکارهای خرید لوازم خانگی را ارائه میکند. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *