وبلاگ

لیست لوازم برقی ضروری برای جهیزیه عروس

لوازم برقی ضروری جهیزیه

خرید جهیزیه دغدغه ی خیلی از عروس خانم‌هاست. خرید لوازم برقی ضروری برای جهیزیه، با قیمتی مناسب می‌تواند المان کمک کننده‌‌ای در این شرایط اقتصادی باشد. در این مقاله قصد داریم لیستی از مهم‌ترین لوازم برقی ضروری برای جهیزیه عروس خانم‌ها به شما ارائه دهیم.

چه لوازمی را باید در لیست خود قرار دهیم؟

به نظر شما وسایلی که لازم است یک عروس برای جهیزیه اش داشته باشد، چه وسایلی است؟ قطعا همه شما یک سری وسایل و لوازم ضروری را مدنظر دارید که در ادامه قصد داریم به طور کامل به بررسی این موضوع بپردازیم.

یخچال و فریزر از ضروری ترین لوازم برقی برای جهیزیه عروس

یخچال و فریزر یکی از مواردی است که بدون شک نمی‌توان آن را از لیست خرید جهزیه حذف کرد. ارائه این دو محصول در انواع و سایزهای مختلف توسط برندهای متفاوت کمک می‌کند تا با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید و بودجه‌ی مد نظر بهترین نوع این کالا را خرید کنید.

اگر فضای محدودی دارید، نوع ساید با ساید برای شما مناسب نیست. بهتر است سبکی را انتخاب کنید که یخچال بالا و فریزر پایین است چرا که یخچال از فریزر کاربرد بیشتری دارد. بهتر است لاستیک های دور درها ضد باکتری باشد. همچنین دستگیره ها حتما یک تکه و به بدنه اتصال داشته باشند. از طرفی دیگر قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات داخلی و طبقات فلزی نیز وجود داشته باشد.

تهیه‌ی ماشین لباسشویی و ظرفشویی برای جهزیه

این دو المان با سایزهای مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. اما برای یک زوج معمولا سایز 5 الی 7 کیلو کفایت می‌کند. ماشین ظرف شویی جز لوازم برقی ضروری برای خرید جهیزیه نیست. چرا که این دستگاه معمولا برای خانواده‌های پر جمعیت کاربرد دارد. توصیه می‌کنیم حتما سبکی را مد نظر داشته باشید که با وجود نوسانات برق عملکرد مناسب خود را داشته باشند.

اجاق گاز از لوازم ضروری خرید جهیزیه

یکی از اقلام لیست خرید جهیزیه، اجاق گازهایی است که معمولا به شکل مبله یا رومیزی به بازار ارائه می‌شوند. در صورت خرید سبک رومیزی نیاز به یک فر تو کار هم دارید. در صورتی که تمایل دارید این سبک را انتخاب کنید می‌توانید آن را روی یک کابینت کشویی قرار دهید و با تعویض منزل آن را به راحتی جابه‌جا کنید. طبق سیلقه و موقعیتی که در اختیار دارید می‌توانید سبک مورد نظر را انتخاب کنید. اما پیشنهاد ما سبک اجاق گاز فردار است.

خرید جارو برقی

یکی دیگر از کالاهایی که باید برای خرید جهیزیه مد نظر داشت جارو برقی است. این محصول در انواع مدل‌های شارژی، کیسه ای، ایستاده، هوشمند و… به بازار عرضه می‌شوند. جارو برقی های پارس خزر، پاناسونیک، تولیپس و… معمولا از کیفیت خوب و قیمت مناسبی برخوردار هستند و در چند سال اخیر نظرات کاربران در مورد آن‌ها اکثرا مثبت بوده است.

کولر گازی از اقلام لیست خرید جهیزیه ی عروس

یکی از کالاهایی که در فصول بسیار پرم سال بسیار پر کاربرد هستند کولر یا پنکه است. در زمان خرید این محصول حتما شرایط آب‌ و هوایی، تعداد افراد ساکن در منزل، میزان رفت و آمد و اندازه ی محیط را مد نظر داشته باشید.

 اتو از لوازم برقی ضروری جهیزیه

یکی از ابزارهای برقی کوچک ضروری اتو است که در زندگی همه‌ی افراد بسیار پر کاربرد است. بنابراین توصیه می‌کنیم این وسیله را حتما جزء اولویت‌های خود قرار دهید. این محصول به سبک های مختلفی از جمله حالت ایستاده پرسی و بخار به بازار ارائه می‌شوند که بر اساس نیاز خود می‌توانید بهترین نوع آن را خرید کنید.

لیست وسایل برقی ضروری جهیزیه

در ادامه یک لیست کلی از تمامی لوازم برقی مورد نیاز به شما ارائه خواهیم داد.

بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانید از بین این لیست، مواردی را انتخاب کنید.

  1. یخچال و فریزر
  2. گاز
  3. ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  4. مایکروویو یا سولاردوم یا فر
  5. آب میوه گیری
  6. چای ساز یا قهوه ساز
  7. پلوپز، زودپز، آرام پز و بخار پز (نوع چند کاره می‌تواند جایگزین خوبی باشد)
  8. خردکن، مخلوط کن، گوشت کوب برقی (تقریبا کاربرد یکسانی دارند.)
  9. چرخ گوشت و همزن برقی
  10. آب مرکبات گیری
  11. سرخ کن

هنگام خرید لوازم برقی ضروری جهیزیه به چه نکاتی توجه کنیم؟

در قسمت قبل چند مورد از وسایل ضروری برای جهیزیه عروس را معرفی کردیم. در این قسمت قصد داریم به ذکر نکاتی که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کرد، بپردازیم.

  • قبل از خرید تحقیق کنید

حتما در ارتباط با برندهای متفاوت، از آشنایان و فروشندگان قابل اعتماد سوال کنید. گاها پیش می آید که برخی از فروشندگان تبلیغات نادرستی به مشتریان ارائه می‌دهند. سعی کنید اطلاعات خود را در زمینه ی خرید محصولات برقی بالا ببرید و بر اساس نیازها و ملاک خود خرید کنید.

  • از فروشگاهی معتبر خرید کنید

لوازم برقی قیمت بسیار بالایی دارند. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از پیش آمدن مشکلات احتمالی، حتما به فروشگاه هایی مراجعه کنید که مجاز هستند و پروانه ی کسب دارند.

  • صرفا زیبایی شما را گول نزند

برای اکثریت خانم ها زیبایی محصول ملاک مهمی است. متاسفانه برخی از برندها کالایی با کیفیت پایین و با ظاهری زیبا به بازار ارائه می‌کنند که باعث خسارت مشتریان می‌شوند.

  • گارانتی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زمان خرید

در زمان خرید لوازم برقی ضروری جهیزیه، حتما توجه کنید که از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر برخوردار باشد. همچنین قبل از اینکه گارانتی کالاهایی که خرید کردید تمام شود امتحان کنید. در این صورت اگر مشکلی داشته باشند می‌توانید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

  • انتخاب مناسبی داشته باشید

محصولات الکتریکی معمولا با بازه ی قیمتی متفاوت با تنوع بالا به بازار ارائه می‌شوند. با توجه به نیاز خود و بودجه‌‌ای که مد نظر دارید انتخاب کنید. اما توصیه می‌کنیم حتما برند انتخابی شما معتبر باشد. سیستم فنی و استحکام بدنه وسایل برقی خود را بسنجید و محصولی را انتخاب کنید که با عملکرد صحیح سر و صدای کمتری ایجاد کند.

  • حتما برچسب انرژی وجود داشته باشد

یکی دیگر از نکات مهمی که در زمان خرید لوازم برقی ضروری برای جهیزیه باید مد نظر داشته باشید برچسب انرژی است که روی لوازم نصب می‌گردد.

  • به سیستم قطع کن اتوماتیک لوازم دقت کنید

بعضی از لوازم که مخصوص پخت و پز هستند از جمله: چایی ساز، کیک پز، پلوپز، زود پز و… حتما باید از برندی انتخاب کنید که به سیستم قطع کن اتوماتیک مجهز باشند.

  • از برندهای مختلف خرید کنید

به یاد داشته باشید مشهور بودن یک برند دلیلی بر کیفیت تمامی محصولاتی که به بازار ارائه می‌دهد نیست. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما از برندهای مختلف خرید کنید.

  • به مشخصات مهم دستگاه توجه کنید

در زمان لوازم برقی ضروری جهیزیه حتما به مشخصات مهمی از جمله قدرت و توان مصرفی، ظرفیت دستگاه، جنس و کیفیت قطعات داخلی به کار رفته در آن‌ها، کلید روشن و خاموش شدن اتوماتیک، گارانتی محصول و… توجه کنید.

  • زیبایی، نکته‌ی پایانی

زیبایی ظاهری مسئله‌ی آخر و پایانی است. به گونه‌ای محصولات رو انتخاب کنید که با دیگر لوازم آشپزخانه از لحاض رنگ هماهنگ شود.

کلام پایانی

در این مقاله مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید لوازم برقی ضروری جهیزیه مد نظر داشته باشید ارائه کردیم. در صورتی که به راهنمایی بیشتری نیاز دارید و یا اینکه قصد دارید لیست لوازم جهزیه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید هومینو در خدمت شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *