دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین مارک های گوشت کوب برقی

مارک گوشت کوب برقی

زمانی که اسم گوشت کوب برقی به گوشمان می‌خورد، به طور ناخوداگاه تصور می‌کنیم که این دستگاه فقط مختص گوشت است. اما همه ما کاملا در اشتباهیم. زیرا این وسیله چندکاره، گره‌گشای بسیاری از کارهای آشپزخانه و آشپزی است. پوره سیب زمینی وقتی صاف و بدون تکه‌های سفت باشد، بسیار خوشمزه‌تر است. همچنین غذاهایی نظیر حلیم، کشک و بادمجان. همه این غذاها  و حتی غذاهای دیگری که به ذهنتان هم نمی‌رسد، توسط این وسیله تهیه خواهند شد. یک دستگاه گوش کوب برقی می‌تواند در کمتر از 20 ثانیه نتایج عالی به ارمغان آورد. این وسیله، فوق العاده  و همه کاره  نه تنها برای له کردن و کوبیدن سیب زمینی و گوشت عالی است، بلکه می‌تواند سایر مواد غذایی را نیز له کند. همچنین تمیز کردن آن سریع و آسان است. در این مقاله شما را با کاربردها و فواید چند مارک گوشت کوب برقی در ایران آشنا خواهیم کرد.

کاربرد گوشت کوب برقی چیست؟

این ابزار اگرچه جز اقلام ضروری و مهم آشپزخانه‌ها نیست، ولی داشتن آن بسیاری از کارهای شما را آسان می‌کند و تهیه بسیاری از غذاهای که تا کنون به خاطر اینکه درست کردن آن دشوار بود را تسهیل خواهد کرد. همانطور که گفتیم، این وسیله فقط برای کوبیدن و له کردن مواد غذایی نیست بلکه کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره کردیم.

یکی از کاربردهای ویژه این دستگاه در آشپزی ملل، تهیه سوپ و غذای کودکان است. به راحتی می‌توانید سوپ دال عدس، سوپ کدو حلوایی و سایر سوپ‌های خوشمزه را درست کنید. اگر در منزل کودک دارید و یا مراقب فرد بیماری هستید، می‌توانید به کمک این وسیله غذاها را نرم کنید. انواع حلیم در آشپزی ایرانی بسیار پرطرفدار است. درست کردن حلیم گوشت همیشه برای بانوان چالش برانگیز است. کوبیدن و له کردن  محتویات حلیم با نوع سنتی این ابزار بسیار سخت است. همچنین موجب درد در گردن، شانه و دست‌ها خواهد شد. اما به کمک سبک برقی می‌توانید انواع حلیم، کشک بادمجان و میرزا قاسمی درست کنید. شاید باورتان نشود ولی به کمک این وسیله می‌توانید انواع مختلف شیک، دسر، شیر موز، آب‌میوه و حتی اسموتی را تهیه کنید.

گوشت کوب برقی استاندارد

اگر شما به دنبال خرید این دستگاه هستید، باید تحقیق و بررسی کاملی درباره بهترین مارک این ابزار برقی داشته باشید. همچنین باید در مورد معیارهای لازم برای خرید این وسیله آشنا باشید. قبل از خرید باید هدف خود را مشخص کنید. یعنی اینکه هدف شما از خرید این وسیله چیست؟ آیا بودجه لازم برای خرید آن را دارید؟ به عبارتی در بازار گوشت کوب‌های برقی با عملکردهای مختلفی وجود دارد که باید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. در ضمن باید توان مصرفی بالایی داشته باشد تا هنگام مصرف زیاد داغ نشود. همچنین وزن دستگاه نباید سنگین باشد که بتوانید به راحتی با آن کار کنید. دسته آن به صورت استاندارد طراحی شده باشد تا کار با آن راحت باشد. به طور کلی هر مارک از این ابزار برقی‌ای که می‌خرید باید تنظیمات راحتی داشته باشد و کار با آن آسان باشد.

  • گوشت کوب برقی تک کاره: ساده‌ترین مدل است. دارای دو یا چهار پر است. به سادگی غذاها را خورد و نرم می‌کند. وسایل جانبی زیادی ندارد.
  • گوشت کوب برقی دو کاره: علاوه بر گوشت کوب، یک همزن برقی یا خورد کن برقی نیز روی پکیج محصول است. همچنین دارای کنترل سرعت نیز است.
  • سبک سه کاره: علاوه بر گوشت کوب، همزن برقی و هم خوردکن بر روی پکیج محصول است.
  • سبک چهارکاره: این محصول که از همه مجهزتر است. علاوه بر لیوان درجه دار، دارای همزن برقی، خوردکن و همچنین دو تیغه برای رنده کردن است.

برندهای مشهور گوشت کوب

در ادامه به معرفی مشهورترین و بهترین مارک گوشت کوب برقی اشاره می‌کنیم. مزایا، معایب و ویژگی‌های مهم هر کدام از این محصولات را به صورت مختصر برای شما بررسی می‌کنیم.

برند مولینکس مدل DD866

مارک گوشت کوب برقی مولینکس با طراحی ساده و بسیار زیبا یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار است. ظرفیت آن نیم لیتر و توان مصرفی آن نیز 700 وات می‌باشد. همچنین تیغه و میله این دستگاه از استیل ضد زنگ است. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت است. از سایر مزایای آن می‌توان به داشتن همزن و لیوان مدرج بر روی محصول، امکان شست و شوی قطعات به خصوص از طریق ماشین ظرف شویی، مجهز بودن به تیغه چهار پره، همزن فلزی و قسمت مخصوص ساخت سس اشاره کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه مجهز به فناوری اکتیو فلو است.

گوشت کوب بوش مدل MSM2410

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول سبک بودن آن است. وزن دستگاه 900 گرم است؛ بنابراین کار با آن به هیچ وجه دست شما را اذیت نخواهد کرد. توان موتور دستگاه 400 وات است. از قسمت‌ها و اجزا اصلی دستگاه می‌توان به میله فلزی جداشونده و تیغه چهار پر اشاره کرد. همچنین دستگاه دارای لیوان درجه دار با ظرفیت 700 میلی‌لیتر است. متاسفانه دستگاه فاقد تنظیمات کنترل سرعت است. کابل دستگاه بلند است و طول آن یک و نیم متر می‌باشد.

گوشت کوب پاناسونیک مدل MX-SS40

این محصول جز بهترین مارک گوشت کوب برقی در ایران است. سبک چهار کاره پاناسونیک دارای میله‌ای از جنس استیل، ظرف غذاساز، همزن، رنده (رنده درشت و رنده مخصوص چیپس سازی) است. بدنه این وسیله از جنس پلاستیک و قسمت‌هایی از آن از استیل ضد زنگ است. دارای تیغه‌هایی با عملکرد بالاست که دوتا از تیغه‌های آن افقی و دوتای دیگر عمودی هستند. موتور این دستگاه بسیار پر قدرت است و قابلیت تنظیم سرعت نیز امکان پذیر است.

گوشت کوب پارس خزر مدل HB5503AP

اگر به دنبال یک مارک گوشت کوب برقی مناسب با قیمت کمتر هستید، ما به شما برند پارس خزر را معرفی می‌کنیم. وزن این وسیله یک کیلو و چهارصد گرم است. و توان آن نیز 350 وات است و همچنین تک سرعته می‌باشد. طول کابل دستگاه یک و نیم متر است و استفاده از آن در آشپزخانه آسان خواهد بود. همچنین این سبک دارای خردکن نیز است. جسن بدنه دستگاه و میله آن از پلاستیک است که می‌توان به عنوان نقطه ضعف به آن اشاره نمود.

گوشت کوب برقی براون مدل MQ100

برند براون از گذشته تا الان نیز جز برندهای پرطرفدار خارجی بوده است. جنس میله دستگاه پلاستیک است. توان دستگاه 450 وات است و همچنین دارای تیغه دو پره برای امکان له کردن بیشتر است. یکی از مزایای اصلی این گوشت کوب، وزن کم آن است که تقریبا 540 گرم است. همچنین دستگاه تک سرعته می‌باشد. از اقلام همراه روی پکیج محصول می‌توان به لیوان درجه‌دار 600 میلی‌لیتری اشاره نمود. این محصول بسیار خوش دست و کار با آن خیلی راحت است. تنها نقطه ضعف آن میله پلاستیکی بودن میله دستگاه است.

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR1605

یکی دیگر از برندهای محبوب وارداتی که در عرصه جهانی بسیار پر طرفدار است، برند فیلیپس می‌باشد. همانند سایر محصولات این برند، گوشت کوب برقی فیلیپس نیز بسیار کارآمد است. دستگاه علاوه بر گوشت کوب دارای عملکرد خردکن نیز می‌باشد. میله دستگاه فلزی است و همچنین توان موتور نیز 550 وات است. تیغه‌های آن دوپره است و مواد غذایی را با قدرت زیادی خورد و له می‌کند. گوشت کوب مجهز به فناوری پرومیکس است. همچنین تک سرعته می‌باشد. از متعلقات موجود بر روی پکیج محصول، می‌توان به لیوان درجه‌دار 500 میلی‌لیتری اشاره نمود. یکی از مزایای مهم دستگاه سبک بودن وزن آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *