وبلاگ

یخچال فریزر کمبی چیست و چه مزایایی دارد؟

یخچال فریزر کمبی

یخچال فریزر کمبی، ماشین های حرفه ای ‌هستند که جزء ضروری ترین لوازم خانگی محسوب می شوند. در بین لوازم خانه و آشپزخانه، وسیله های زیادی وجود ندارد که بتوانند بیشتر و یا حتی مانند یخچال و فریزر کار کنند. همانطور که می دانید، یخچال و فریزرها در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، کار می کنند و هرگز متوقف نمی شوند. وظیفه آن‌ها این است که نوشیدنی و مواد غذایی شما را سرد و تازه نگه دارند.

یخچال فریزر‌ کمبی چیست؟

یکی از پرطرفدارترین نوع یخچال ها، یخچال فریزر کمبی است که به آن یخچال ترکیبی یا یخچال بالا و پایین هم می‌ گویند. این دستگاه در دو نوع فریزر بالا و فریز پایین تولید و روانه‌ی بازار می شود. نام این دستگاه از کلمه Comi یا Combination به معنای «ترکیبی» گرفته شده است. این محصول دارای دو محفظه‌ی جدا از هم است که اصولا گنجایش یخچال آن بیش از فریزرش است. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید به این نکته توجه کنید که یخچال فریزرهای کمبی عریض، از یخچال های ساید باید ساید، کم عرض تر هستند و از یخچال های معمولی، عرض بیشتری دارند.

مزایای یخچال فریزر‌ کمبی

یخچال فریزر کمبی، علاوه بر اینکه در خانه و برای خانواده مزایای زیادی دارد، برای صاحبان مشاغل هم سرویس های زیادی را ارائه می دهد. در این قسمت با مزایایی که می‌ توانید با تهیه یک واحد یخچال و فریزر کمبی به‌ دست آورید، آشنا می شوید.

صرفه جویی در فضا

واحدهای ترکیبی یخچال فریزر، به ویژه آن هایی که از بالا به پایین جدا شده اند، می توانند با استفاده از فضای عمودی، مقدار زیادی از فضای با ارزش آشپزخانه را آزاد کنند. همچنین این مدل از یخچال فریزرها، دارای ویژگی های صرفه جویی مانند کشوهای بیرون کش، قفسه های قابل تنظیم هستند. (آن ها بسیار قابل تنظیم هستند و به شما امکان می دهند که تعیین کنید چه چیزی برای شما بهتر است.)

راحتی یخچال فریزر کمبی

در بیشتر موارد، یخچال بسیار بیشتر از فریزر استفاده می شود. مدل‌هایی وجود دارد که فریزر در پایین قرار دارد تا دسترسی به یخچال راحت‌ تر از فریزر باشد. قرار دادن تمام اقلامی که اغلب استفاده می کنید در بالا و موازی با چشم به این معنی است که دسترسی به آنها آسان تر است. علاوه بر این، قسمت پایینی این مدل‌ها دارای کشوهایی است که دسترسی و ذخیره سازی راحت‌ تر می‌کند.

انرژی کارآمد

اکثر واحدهای یخچال فریزر کمبی مدرن دارای رتبه انرژی استاندارد هستند و میانگین هزینه عملیاتی سالانه آن ها مشخص شده است. گاهی اوقات استانداردهای کارایی، بین مدل‌ها، می‌‌ تواند متفاوت باشد. به همین دلیل است که به جای آن باید میانگین هزینه‌های سالانه را در نظر بگیرید و مقایسه کنید. در نتیجه وقت بگذارید و تحلیل کنید که هر مدل چقدر کارآمد است، زیرا این عاملی است که بر هزینه های بلند مدت تأثیر می گذارد.

تنظیمات دمای متغیر

می توانید دمای فریزر و یخچال را به صورت جداگانه تنظیم کنید. تا مطمئن شوید که همه محصولات شما در دمای مطلوب نگهداری می شوند. این امر باعث می شود محصولات شما برای مدت طولانی تری، تازه بمانند. همچنین به شما کمک می کند در هزینه صرفه جویی و مواد غذایی کمتری را هدر دهید.

تفاوت بین یخچال فریزر کمبی

یخچال‌ فریزرهای کمبی از دو محفظه تشکیل شده اند. معمولا محفظه یخچال بزرگ تر و محفظه فریزر کوچک تر است. فریزر در قسمت پایینی و یخچال در قسمت بالا قرار دارد. برای هر یک دربی وجود دارد که از کنار باز می شود. یخچال فریزر کمبی مدل های دیگری نیز دارند، که آن‌ها دارای یک محفظه فریزر کوچک در بالا و یک محفظه یخچال بزرگ در زیر هستند.

کلام پایانی

در واقع یخچال‌ فریزرهای کمبی معمولا جنبه کاربردی دارند. البته مدل‌های جدیدتری هم وجود دارند که فراتر از ویژگی‌های استاندارد است و گزینه‌های سطح بالایی را ارائه می‌دهند. یکی از ویژگی‌های محبوب این دستگاه، ترکیب یخچال فریزر است. این مدل از یخچال فریزرها به غیر از استفاده در خانه، به علت صرفه جویی در فضا برای محیط‌های تجاری مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و غیره که همه چیز باید با استانداردهای بهداشتی و ایمنی مطابقت داشته باشد، مناسب است.

در این مقاله قصد ما بر این بود که شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم و علاوه بر معرفی آن، به ذکر مزایای کاربردی آن نیز بپردازیم. اگر قصد خرید این یخچال فریزر را دارید، می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت هومینو این محصول را خریداری کنید. به عنوان کلام پایانی، از شما دعوت می کنیم تا با مراجعه به وبلاگ هومینو، سایت مقالات مفید و کاربردی را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *