وبلاگ

خرید یخچال و ساید بای ساید در نجف آباد اصفهان

خرید یخچال و ساید بای ساید در نجف آباد اصفهان

خرید یخچال و ساید بای ساید همواره یکی از انتخاب های سخت برای خرید لوازم خانگی بوده است. زیرا این وسیله جز لوازم ضروری خانه است که به افراد اجازه می دهد مواد غذایی خود را برای مدت طولانی تری نگهداری و از فاسد شدن آن ها جلوگیری کنند. به همین دلیل یکی از محبوب ترین محصولات لوازم خانگی در بازار به شمار می آید. این کالای ضروری، با توجه به ظاهر به روز و قابلیت های مدرن خود توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. در ادامه به مزیت های انتخاب این محصول، قابلیت های مدرن و بهترین برند و مدل های آن می پردازیم.

خرید یخچال و ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از انواع یخچال فریزر است که از نظر طراحی ظاهری شیک و مدرن تری نسبت به سایر نمونه های قبلی موجود در بازار دارد. شاید به همین دلیل افراد زیادی اقدام به خرید این محصول می کنند. البته ظرفیت و فضای داخلی چنین یخچال هایی و امکانات آن ها بیشتر از مدل های معمولی است. در نتیجه محصولی ایده آل و مناسب برای خانواده های پرجمعیت محسوب می شود.

این محصول شباهت زیادی به مدل فریزر دو قلو دارد با این تفاوت که فضای فریزر کمتر از یخچال است. ساید بای سایدها معمولاً دو درب دارند. اما برخی از مدل های آن دارای 3 یا 4 درب هستند. این درب ها ضمن اینکه ظاهری زیبا به دستگاه می بخشند، به شما این امکان را می دهند که با هوشمندی بیشتری مواد غذایی را داخل یخچال و روی اقلام قرار دهید و به راحتی به مواد غذایی دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: یخچال فریزر کمبی چیست و چه مزایایی دارد؟

انواع مدل یخچال ساید بای ساید

اگر بخواهیم انواع یخچال ساید بای ساید را از نظر تعداد درب ها دسته بندی کنیم، می توان آن ها را به 2 درب، 4 درب و درب در درب تقسیم بندی کرد. در ادامه به توضیح بیشتر در این مورد و بیان ویژگی های هر کدام خواهیم پرداخت.

  • ساید بای ساید دو درب

این نوع محصول دارای دو محفظه مجزا برای یخچال و فریزر بوده و دارای دو درب مجزا می باشند. می توان گفت مدل های رایج ساید بای ساید از نوع دو درب هستند. همچنین بر روی یکی از این دو درب، آبسردکن و یخساز تعبیه شده است که بدون باز کردن درب، امکان دسترسی به آب آشامیدنی خنک و همچنین یخ قالبی یا خرد شده را فراهم می کند.

  • سایدبای ساید چهار درب

این دستگاه دارای چهار درب اصلی است که دو درب آن به فریزر و دو درب دیگر دارای محفظه یخچال اختصاصی می باشد. در یک ساید بای ساید چهار درب، معمولاً دو درب در بالا باز می شود، در حالی که درب پایین کمی به فریزر نزدیک تر است.

در قسمت فریزر، سه ردیف کشو دوقلو می بینیم که مواد غذایی که باید در دمای پایین نگهداری شوند در آن ها قرار داده شده است. این مدل دارای چهار درب کاملا متفاوت و شش کشوی مجزا برای قرار دادن مواد غذایی می باشد تا استفاده از آن ها بسیار راحت باشد.

  • ساید بای ساید Door in Door

در این مدل از یخچال فریزر ساید بای ساید شاهد قرارگیری درب اضافی بر روی درب اصلی یخچال هستیم که امکان دسترسی آسان به نوار نوشیدنی و طبقات بالای یخچال و بدون نیاز به باز شدن را فراهم می کند. در مدل های جدیدتر این دستگاه ها شاهد نصب دو درب اضافی بر روی درب های یخچال هستیم. این موارد برای چهار درب این دستگاه طراحی شده اند. این مدل از این دستگاه Dual Door in Door نام دارد. این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هوای سرد غیر ضروری یخچال می شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه برندهای پرفروش یخچال و فریزر ایرانی

بهترین برند برای خرید یخچال و ساید بای ساید 

برندهای زیادی این دستگاه را طراحی و تولید کرده اند و مدل های مختلفی از آن ها به بازار عرضه شده است. هر کدام از مدل ها، امکانات و تنظیمات خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهند. بهترین برندها و مدل های ساید بای ساید طبق نظر سنجی کاربران به ترتیب زیر است:

  • بوش – Bosch

برند بوش یکی از برندهای معروف آلمانی است که شهرت جهانی دارد. یکی از زمینه های فعالیت این برند، تولید لوازم خانگی می باشد. محصولات بوش با بالاترین کیفیت و با استفاده از آخرین تجهیزات و تکنولوژی تولید می شوند. دستگاه مدل KAG90AI204 برای خانواده هایی با جمعیت متوسط ​​طراحی شده است و از فناوری گردش هوای چندگانه بهره می برد. همچنین دارای برچسب انرژی A+ است و به همین دلیل یک دستگاه کم مصرف محسوب می شود. همچنین طراحی این دستگاه به گونه ای است که دمای داخل محفظه یخچال را تا سه ساعت پس از قطع برق در حد مطلوب حفظ می کند.

  • دوو – Daewoo

دوو یک برند کره ای است که یکی از زمینه های فعالیت آن تولید لوازم خانگی می باشد. چند سالی است که برخی از محصولات آن در ایران تولید و مونتاژ می شود. ساید بای ساید یکی از این محصولات است. یخچال فریزرهای تولیدی این برند چیزی از رقبای قابل اعتماد و قدیمی خود کم ندارند. همچنین مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا هستند. یخچال دوو مدل D2S-3033 یکی از محصولات زیبا، جادار و با کیفیت این برند می باشد. از دیگر ویژگی های این ساید بای ساید می توان به سیستم خنک کننده سریع، کنترل الکترونیکی خنک کننده، مصرف بهینه انرژی، قفل کودک، هشدار باز بودن درب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

  •  جی پلاس – goldiranplus

محصولات این برند ایرانی توسط شرکت گلدیران تولید می شوند. این برند توانسته محصولاتی با کیفیت و متنوع در زمینه لوازم خانگی تولید کند. side by side جی پلاس یکی از محصولات تولید شده توسط این برند می باشد. از مدل های محبوب آن می توان به مدل GSS-K717 اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصول، سیستم Holiday یا کاهش مصرف در سفر است. همچنین این محصول مجهز به سیستم خنک کننده سریع، گردش هوای متعدد، قفل کودک، سیستم هشدار قفل در و نمایشگر LED می باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی پرفروش ترین های یخچال و فریزر

مزیت‌های استفاده از یخچال های ساید بای ساید

حال کمی با این محصول آشنا شدید، خوب است که با مزایای این دستگاه نیز آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه چندین نمونه از مزیت های این دستگاه را ذکر کردیم.

  • دسترسی آسان به انواع غذاها به دلیل طراحی منحصر به فرد
  •  دسترسی راحت به مواد غذایی
  • عدم تغییر هوای داخل یخچال و فریزر با قرار دادن غذای گرم
  • کاهش مصرف انرژی الکتریکی و حفظ ارزش غذایی مواد مختلف
  • استفاده از سیستم خنک کننده دوگانه
  • کنترل بیشتر روی دما و رطوبت داخل قسمت یخچال و فریزر

هومینو، بهترین گزینه برای خرید یخچال و ساید بای ساید در نجف آباد اصفهان

اگر قصد خرید یخچال و ساید بای ساید را دارید؛ اما در انتخاب نوع و مدل آن دچار سردرگمی شده اید، با این راهنمای خرید می توانید راحت تر و دقیق تر در این زمینه تصمیم گیری کنید. همچنین آشنایی با مدل ها و برندهای مطرح یخچال و ساید بای ساید، نقش به سزایی در شناخت نیاز شما و در نتیجه انتخاب دستگاه مناسب و کارآمد دارد.

از این رو فروشگاه هومینو، با داشتن چند سال سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی، بهترین گزینه ممکن برای خرید لوازم خانگی در نجف آباد اصفهان است. این فروشگاه همواره در راستای جلب رضایت مشتری تلاش زیادی کرده است. همچنین با ارائه محصولات با کیفیت، محبوبیت زیادی بین مردم این شهر دارد. به همین خاطر شما نیز برای خرید یخچال و ساید باید ساید می توانید به وب سایت فروشگاهی هومینو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *